Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gok dezelfde winkel. Ben benieuwd!Zou het echt mooi vinden dat mijn winkel dit ook zou hebben, maar ik ben er bang voor. Vervangers zijn al uitgezocht … Enfin we wachten het maar af.
Zie mijn eerder gestuurde bericht.Hier zou ik graag meer informatie over willen horen. Iemand al zijn dealer gecontacteerd?
en ook mijn eerdere berichtZie mijn eerder gestuurde bericht.
Scheelt ze administratie… de winkels die hun tijd voor je nemen om te mailen voor eventuele vervangers moet je dan ook extra waarderen!bOok bij Orthen besteld en contact gehad en die gaven aan ter plaatse te kijken voor een vervanger. Beetje vaag allemaal weer
Precies dit iddScheelt ze administratie… de winkels die hun tijd voor je nemen om te mailen voor eventuele vervangers moet je dan ook extra waarderen!b
Blijft idd altijd lastig. Wat heb je als vervanger uitgekozen?jammer weer heb vandaag maar contact gehad en inderdaad deze komt niet. ingeruild voor een ander blokje. vind altijd wel vervelend keuze wordt steeds beperkter en de prijzen hoger eind van het jaar... Maar het is weer opgelost en daar gaat het om
Bij Orthen werd verteld dat “GBV” 2 containers op het schip heeft laten staan. Daar zou een andere batch pirates op hebben gestaan, maar schip is inmiddels vertrokken.
Roaring lion van elite mark. Moest wel iets bij betalen. Maar zo erg is dat niet de rest had niet mijn voorkeurBlijft idd altijd lastig. Wat heb je als vervanger uitgekozen?
Alleen maar mooi hahaha. Ben benieuwd naar een eventuele video!Ik heb hem gewoon meegekregen vandaag. Toen ik zei, oh is deze batch niet afgekeurd? Toen zei men, huh afgekeurd? Wat bedoel je? hahaha Uuh niks, laat maar.