Pijnacker 5 mei 2009

moontan

VWC lid
5 Mei 2009 Bevrijdingsfeest

plaats : Pijnacker
provincie : Zuid Holland
wie : Dreamfireworks
wat : prof en consumenten
Tijdstip : omstreeks 21.30 uur

En wie komt daar ook kijken/filmen? Sta daar vanavond namens DF en word vast wel een leuke show. Is tot max 6" en cakes en candels van Jorge.. ;) Is ook nog eens een thuiswedstrijd vanuit het Zena pand dus dat scheelt...

Ik ben hier hoogstwaarschijnlijk aanwezig, al 3 jaar oprij :D, en neem dan ook me camera mee:D. Het is toch maar 10 minutjes fietsen .

grtz the_bulldog

Laatst bewerkt:
Pijnacker - Vanaf 20.45 uur is het parkeerterrein aan de Sportlaan weer het toneel voor het jaarlijkse bevrijdingsprogramma.

Drumfanfare Haaglanden zal, na jaren van afwezigheid, weer optreden en liefhebbers van vuurwerk kunnen vanavond extra genieten. Het spektakel wordt afgesloten met een vuurwerkshow, maar gedurende de avond worden er ook demonstraties gegeven met fakkels en dansende vuurcirkels. De toegang is zoals altijd helemaal gratis!

http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=15862

Ben benieuwd naar jullie ervaringen mannen.
Ik hoop dat er ondanks de weersomstandigheden een prima show geschoten is.
Bulldog: nog gelukt met filmen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen mannen.
Ik hoop dat er ondanks de weersomstandigheden een prima show geschoten is.
Bulldog: nog gelukt met filmen?

Het is gelukt met filmen, alleen is uit de hand gefilmt en kwamen zo nu en dan waterspetters op de lens. Ik zal zo snel mogelijk de film op de pc zetten.

grtz

Het was een leuk showtje. Het begon met aardig wat Ti-Salutes, het tempo van de show was helaas wel erg laag. Ik was hier aanwezig met camera en statief. Ik zal de video proberen te uploaden op vimeo, hier heb ik helaas eerder al problemen mee gehad dus ben benieuwd of het lukt.

Back
Bovenaan