Pijnacker 05-05-2011

Ik zie dat Dream daar professioneel gaat schieten, is er ook iets bekend over het maximale kaliber wat er wordt geschoten ?

6 inch, alleen het zicht is niet echt denderend bij deze show, je kijkt tegen hoge bomen aan, waar de shells boven klappen.
Budget is niet echt groot en de show is ook niet echt je van het.
m'n buren gaan er al niet eens meer heen, omdat ze er niks aan vinden.

Gisteravond even een kijkje genomen bij Arjan. Was gezellig. Sisser, Jaspertjuh en nog een hele groep andere liefhebbers ontmoet daar. De show viel goed in de smaak. Diverse snelschietende cakes zagen er prachtig uit vanaf de plek waar ik mocht filmen (schietlocatie). Ik vraag me echter af of het publiek deze heeft kunnen spotten, want zoals Poziloc al schreef staan er hoge bomen tussen. De goede variatie 6 inch bommen maakte de show helemaal af. Heerlijk als je zowel de lift als de break gewoon kunt voelen :D

Natuurlijk stond ik eigenlijk VEEL te dichtbij, maar ik wou dan ook vooral de cakes van Dream eens van dichtbij bekijken en dat is gelukt. De 6 inch bommen heb ik, zelfs met groothoeklens, nauwelijks binnen de kaders gekregen. Maar dat geeft niet. Het was ouderwets genieten van een goede variatie aan vuurwerkartikelen. Tenslotte moet ik ook hier weer melden hoe verliefd ik ben op die tail-candles. Je ziet ze op diverse momenten door de show heen en op een zeker moment in een waaier. Het hele landschap was verlicht.

Enfin, filmpje voor de thuisblijvers:

Bevrijdingsdag vuurwerk Pijnacker (5 mei 2011)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geschoten door: Dream Fireworks

Cameo

Ff snel gekeken , ik wil toch na al dat gezeik wat dreamFireworks altijd krijgt , een dik compliment geven over deze show ! heel veel afwisseling & mooie producten in een goed tempo de lucht in :-)

p.s mooie kwaliteit Cameo ! Thanks voor het filmpje

Gr stefan,

Ik wil mij helemaal bij de mening van Stefan aansluiten, ik heb net namelijk genoten van je filmpje Nick, bedankt voor het delen. Volgend jaar deze show maar eens een keer meepakken want het is tenslotte maar 3 tot 4 km hier vandaan :)

nice, thnx voor het filmpje.
De opbouw is netjes, mis alleen een finale, maar dat kan persoonlijk zijn.
Wat ik echt tof vind is dat de bommen veel single geschoten worden waardoor ze volledig tot hun recht komen. Je kunt gewoon echt genieten van de variatie.
Leuke show dus.

greetzzz

Leuke show hoor! Mooie producten gezien. Ik denk dat dit toch wel een van de betere shows die ik in Pijnacker heb gezien, als het niet de beste is.

Back
Bovenaan