Pijlen richten op vuurwerk item WNL vrijdag 1 november 2013

Ik ga niet kijken, scheelt stress. Tegengas mag vanuit de vuurwerkbranche komen wij kunnen er toch weinig aan doen vrees ik.

Ik ga niet kijken, scheelt stress. Tegengas mag vanuit de vuurwerkbranche komen wij kunnen er toch weinig aan doen vrees ik.

Helaas wacht ik al jaren op dat stukje tegen gas..
Maar Nee die gaat er ook niet komen.
Het zijn enkel die liefhebben de vuurwerk winkels die serieus tegen gas willen geven maar daar houd ut bij op.
Jammer!!

Tegengas heeft weinig zin ben ik bang voor,die dwaas heeft zijn eigen visie op dit onderwerp.
Dan kan je nog beter tegen een muur praten.:p

Openbaar debat. ? Waarin een pyro technicus van een van de importeurs. Even al hem argumenten groten deels plat veegt :P

Hij zegt dat hij allemaal positieve reacties kreeg op hyves en juist van vuurwerkliefhebbers.
Man ik heb het wel is bekeken,maar dat waren alleen maar scheldpartijen en doodsbedreigingen.:p

Wat ik nog wil toevoegen is dat ze niet in gaten hebben dat we elk jaar voor een paar miljoen de lucht in blazen.
Daar worst niet over gesproken.
Wat ik dan wel jammer vind is dat er ook met regelmaat vandalisme is waar juist die pipo's tegen lopen te zeveren.

het blijft ieder jaar weer een ergernis die bonte .
die hele bonte begint een traditie op zich zelf te worden .
die traditie mag nee wat zeg ik, moet zelf in de ban .
wat jammer nou dat er nu juist niemand is van de VN die dat ook vind .

Beste vuurwerk freaks,
Als Pyrotechnicus zou ik blij moeten worden van de voorstellen van Arno, Pvdd en Groenlinks.
Het idee om in gemeenten vuurwerk af te laten steken door profs, is geweldig!
Ik zie de kassa ringkelen.
Echter, is dit niet haalbaar, ik verwijs naar het onderzoek vorig jaar, qua aantal bezigers en gemeenten.(door Toon FPM)
Argumenten van overlast en slachtoffers zullen misschien kloppen.(hoe spijtig dit is)
Ik zou me eerder druk maken op het volgende, tijdens de vries periode vallen er 13.000 gewonden tijdens het schaatsen! kost een vermogen en ook hier vallen doden!
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2748557/dertienduizend-gewonden-schaatsen.html
In Parijs mag ook geen vuurwerk (meer) afgestoken worden gevolg.... meer als 300 auto's werden er in de fik gestoken!
Komt er op neer, en daar wil ik een punt maken, zwarte piet, elfsteden tocht, en vuurwerk daar kom je niet aan, het zijn de tradities die we nog hebben en willen houden.
Verder denk ik dat we er samen voor moeten zorgen om er verder geen media pladvorm aan moeten geven......dus wat mij betreft einde discussie.
En lekker vuurwerk afsteken op 31 december zoals het hoort.
Gr Wim
www.Vuurwerkevents.nl

Back
Bovenaan