Pieter's Vuurwerk 2008/2009

Gisteren maar weer eens de avond dvd gekeken met een maat van me. Mijn avond was weer goed, wat een geweldig bruut spul! Overdag dvd is ook vet maar daar ligt persoonlijk mijn interesse niet echt.

mvg

fred810

Pieter,
echt toppie zoals elk jaar weer geweldig vuurwerk op verschillende forums :)
Ben weer benieuwd zoals elk jaar:P

gr

Wat bedoel je precies met Hindoe 3000 aangepast, hij is namelijk constanter en duurt korter dan normaal. Is die dubbelgelegd ?

Wat bedoel je precies met Hindoe 3000 aangepast, hij is namelijk constanter en duurt korter dan normaal. Is die dubbelgelegd ?

Hier kan ik wel antwoord op geven.
De hindo is zo aangepast dat die enkelaags begint,en dan dubbellaags en eindigt met drie lagen,met als eindbom een kingscracker.

Kleine aanpassing zorgt veel veel plezier!

Ik raak maar niet uitgekeken op dat pijlenrek filmpje :p

wehehehe :D ik ken het....ben er zo door gefascineerd dat ik het na ga maken...niet identiek, maar met mijn eigen inbreng en zo dat ik het straks ook makkelijk op kan bergen... :p
ik zal tzt wel effe een fotootje plaatsen.. :cool:

idd, maar voor rekken e.d. is weer een apart topic :D
Verder is de dvd van pieter wederom een topdvdtje voor de liefhebber :D
Dus ben je benieuwd, bestel hem gewoon...hij zal je echt neit tegenvallen :D

Dit is serieus de DVD van het jaar.
Ik heb nu al 5verschillende DVD's thuis liggen en dit blijft de beste.
Pieter filmt de sfeer goed en laat je zijn oud en nieuw als het ware meebeleven.
Het geluid/beeld van de camera is gewoon top.

De enige minpuntjes wat ik bijna bij alle dvd's zie, is dat er nergens de voorverkoopdagen worden gefilmd ik zag dit op de dvd van Grouver welliswaar heel kort maar het brengt je toch een stukje verder in de stemming Ten 2de mis ik een fotomoment van de collectie/day after.

Maar Pieter ik heb de dvd al sinds februari ofs en ga zo door man echt klasse werk. Heb hem al 3keer bekeken en ga hem vandaag nogmaals bekijken.

Laatst bewerkt:
het heeft lang geduurd ja maar ik vergeef het je!
zeer leuk dat je die panzerfoust al die tid heb bewaard.
puur nostalgie en hij doet het nog redenlijk ook.
de andere filmpjes zijn ook weer top!
bedankt nog voor het delen

Pieter waarom heb je er voor gekozen dat je eerst moet downloaden i.p.v het gelijk kunnen zien in windows media player? Hier ben ik wel benieuwd naar want door al die goede filmpjes raakt mijn hard disk vol :p .

Volgens mij kan je de films ook wel gewoon streamen, ik denk dat het aan je pc ligt.

Sorry dat ik zo lang heb gewacht met updaten maar ik heb het de afgelopen tijd verschrikkelijk drukgehad. Maargoed voor de liefhebbers heb ik mijn favoriete project van afgelopen O&N maar even online gezet;

Pijlenrek in de avond (8 pakken Rosy Clouds)

Back
Bovenaan