Pieter VWC lid 13 nov 2007 #21 R0nNoZ zei: Pieter welk merk shells schoot je met 2004/2005? Klik om te vergroten... Ik heb werkelijk geen idee welke shells er geschoten werden... Inmiddels staan er trouwens 57 filmpje van afgelopen jaarwisseling online
R0nNoZ zei: Pieter welk merk shells schoot je met 2004/2005? Klik om te vergroten... Ik heb werkelijk geen idee welke shells er geschoten werden... Inmiddels staan er trouwens 57 filmpje van afgelopen jaarwisseling online
Invader VWC lid 13 nov 2007 #22 Pieter zei: Ik heb werkelijk geen idee welke shells er geschoten werden... Inmiddels staan er trouwens 57 filmpje van afgelopen jaarwisseling online Klik om te vergroten... Ze zijn in ieder geval erg vet. Schat eens, hoeveel filmpjes denk je nog dat komen?
Pieter zei: Ik heb werkelijk geen idee welke shells er geschoten werden... Inmiddels staan er trouwens 57 filmpje van afgelopen jaarwisseling online Klik om te vergroten... Ze zijn in ieder geval erg vet. Schat eens, hoeveel filmpjes denk je nog dat komen?