Piccolo

ik heb ze al gekocht vanmiddag alleen 1stuk voor 2.99 dacht al er klopt wat niet...

morgen maar eens even terug naar de winkel!!!
maar er lagen nog meerdere producten die al te koop waren!
was bij welkoop in meppel!

Aangezien ik zelf in een boerenbond werk kan ik je zeggen dat het in de kassa raar staat. De streepjescode op de piccolo geeft namelijk 3 euro. echter alleen in de folder staat dat dit voor 3 stuks geldt.

Aangezien ik zelf in een boerenbond werk kan ik je zeggen dat het in de kassa raar staat. De streepjescode op de piccolo geeft namelijk 3 euro. echter alleen in de folder staat dat dit voor 3 stuks geldt.

Hee oké;) even terug gaan dus? Het zelde geld voor singing with the stars he;)

ik heb ze al gekocht vanmiddag alleen 1stuk voor 2.99 dacht al er klopt wat niet...

morgen maar eens even terug naar de winkel!!!
maar er lagen nog meerdere producten die al te koop waren!
was bij welkoop in meppel!

Ik heb ze vandaag in de winkel zien liggen.
Ze zitten per 3 in een zakje:wink: (ben wel vergeten een foto te maken :cry:)

Maar raar dat de welkoop in meppel ze dan per stuk verkoopt:rolleyes: , misschien een oude vooraad van vorig jaar toen ze nog per stuk verkocht werden? ik hoop dat je er nog 2 bij gekregen hebt:cool:

--pyro99:bye:

heej mensen ik ben terug gegaan en het is allemaal geregeld.
ze liggen in doosjes van 12 in t schap.
mischien wisten ze eht niet.
singing with the stars is ook per2 dat staat ook in de folder.
ik heb alles netjes gekregen wasar ik voor betaald heb;)

Deze fonteinen fluiten goed hard, niet te vergelijken met de standaard gillende de keukenmeid. Ben blij dat ik van dit mooie stukje vuurwerk een doos van 30 stuks heb weten te bemachtigen.

Een goede fluitfontein is wat mij betreft altijd welkom en toen ik deze in de webshop zag staan, heb ik dan ook meteen een pakje besteld. Vond ze niet heel goedkoop, €3,29 voor 3 stuks, maar was zeker benieuwd. Niet veel later had een maat van me een pakje Piccolo Pete Whistle van Schuurmans meegenomen bij een bekende winkel, zo konden we dus mooi een vergelijking maken.

Ik vond de Piccolo van Lesli echt verrassend goed. Prima schelle fluit en de uitstoot van de zilveren sterren maakt dit echt een geweldige combinatie. Als ik deze later dit jaar weer kan bestellen, dan neem ik zeker weer een pakje mee.

Screenshot_20210103-155743_Gallery[1].jpg

Screenshot_20210103-155837_Gallery[1].jpg

Screenshot_20210103-155941_Gallery[1].jpg

Screenshot_20210103-160001_Gallery[1].jpg

Screenshot_20210103-160023_Gallery[1].jpg

Screenshot_20210103-160052_Gallery[1].jpg

Leuke fonteintjes om erbij te hebben. Ze hebben een goede fluit ondersteund door een prima zilver fontein.

Back
Bovenaan