Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag op vuurwerkplanet.nl dat deze nu bij het spooky assortiment hoort
en ze worden per 3 verkocht?
zou deze dan ook het hele jaar te koop zijn?
---pyro99
Heel raar dat ie daar bij zit, want het hoort namelijk niet. Tenminste, hij kan niet heel het jaar door verkocht en/of afgestoken worden.
Best bizar dat ik als vuurwerkfreak dit product nooit heb gehad/gehoord, terwijl dit 1 van de meest populaire stukjes vuurwerk is onder kleinvuurwerk.
Misschien heb je hem niet gehad omdat ie dit jaar nieuw is? (of bedoel je huilfontijnen in het algemeen?)
Dit zou heel goed onder de Spooky lijn kunnen vallen, en daarmee dus een voorbereiding kunnen zijn op de verkoop gedurende het hele jaar. MAAR, de wetgeving die categorie 1 vuurwerk het hele jaar door verkoopbaar laat zijn, is er nog NIET doorheen. Dit product is dus nog NIET legaal af te steken! Op dit moment dus nog NIET te koop!
Binnenkort, als het nieuwe vuurwerkbesluit wordt goedgekeurd in 2012, zal dit het hele jaar door verkocht en afgestoken kunnen worden.
Nee hoor het nieuwe vuurwerkbesluit zal volgend jaar wel zijn intrede gaan maken.
Vanaf wanneer geldt dit dat, want vindt het erg interessant om voor het politiebureau vuurwerk af te steken. Ben benieuwd hoe de politie regelt als ik huilfonteinen afsteek en hoe snel ze me dan oppakken zonder dat ze er recht toe hebben.
Tja.. daar moet je het natuurlijk vooral om doen.. niet omdat het leuk is om iets te kunnen afsteken.
Maar goed.. voor zover ik weet via m'n werk, is deze inderdaad ingeschaald binnen Spooky en zal deze al dit jaar bij fop en scherts worden toegevoegd, evenals vorig jaar de pakketten als vuurwerkfreaks, vuurwerkmania en vet vuurwerk.
Ja, je kunt hem dit jaar al wel gewoon kopen in de Spooky lijn. Maar dan wel uitsluitend op 29 tot en met 31 december, en niet eerder.Dus kun je hem nu wel al dit jaar kopen?
dit jaar bij fop en scherts worden toegevoegd, evenals vorig jaar de pakketten als vuurwerkfreaks, vuurwerkmania en vet vuurwerk.
Ik heb het antwoord toch al gegeven in dit topic? Kwestie van lezen.
Dat het CE-besluit het als fop- en schertsvuurwerk ziet, betekent niet dat het nu al in de winkel mag liggen, daar dat afhankelijk is van het Vuurwerkbesluit.