Phoenix

Aangezien ik 'm nu voor een goede prijs bij Huizen zie staan en, ik geef het toe, de mooie omdoos eens even gekeken. Hoe die met minder wind zal doen weten we niet, maar ik weet wel dat elke grote box die wij afstaken (Extreme Tsunami, Prototype X, Supercharged sensation, Alpha Adrenaline) allemaal echt duidelijk minder leken dan anders. Echt tegenvallend. Triple X ook al zo'n doos die stuk geblazen werd en ook de Supernaut 1 van Funke. Dat was wel de goede 2022 batch die ik zag.

Aangezien dit de lijn overal is, mag je best aannemen dat de Phoenix het aanmerkelijk beter zal doen bij windkracht 2 dan windkracht 5-6. Hoeveel beter, valt te bezien.

Edit: het productfilmpje, dat moet ik wel zeggen, valt me ook niet mee. Dus tsja. Niet voor mij.

Was een prima box. Grote effecten (voor 25mm), harde burst en het geheel is mooi op elkaar afgestemd. Eigenlijk niets om over te klagen, behalve dat 'ie aardig aan de prijs is. Maar mensen met een groter budget kunnen hem er zonder te twijfelen bijnemen.

Back
Bovenaan