Phoenix

Koala

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Phoenix
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 121 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Bekijk bijlage 66421

WhatsApp Image 2022-07-21 at 4.51.50 PM.jpg

Laatst bewerkt:
Bij een winkel, €199,95.

FB_IMG_1658425843912.jpg

Ik ben erg benieuwd naar deze lijn. Erg mooie, sierlijke dozen in ieder geval.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd naar de filmpjes. De compounds zien er alle 3 qua labeling top uit. Met het Red Lantern logo als extraatje. Ik zal het nog maar niet over het prijskaartje hebben:shocked:

als je houd van verschillende effecten is dit wel een goede keuze. Ik vind alleen een aantal uitwerkingen een beetje slapjes.

Wat een bak ook weer zeg, ik zou ze best willen hebben (dragon en Phoenix)
Het is jammer dat de prijs een beetje tegen maar op deze films vindt ik het wel echt toppers!

Ik vind deze toch wel heel erg tegenvallen. Er zijn heel veel mooiere producten te vinden en dan heb ik het nog niet eens over de prijs. Jammer dat een nieuw product als dit niet echt mee kan met de rest, enige pluspunt is het doosje zelf.

Wij hadden deze dit jaar gekregen als de vervanger van de fire valley. Leuke box en harde burst, maar voor de prijs waar hij voor word aangeboden zou ik hem niet halen.

Hier keek ik toch wel het meeste naar uit, de Red Lantern dozen van Wolff. Erg gave doos met zeer gestroomlijnde effecten welke een perfecte show vormen.

Had deze ook in Vianen gezien, daar was de burst ongekend hard. Moet zeggen dat dat in de straat ook niets tegenviel! Finale cake had er wel éxtra veel zin in overigens

Hmm, ook op bovenstaand filmpje vind ik 'm echt middelmatig, dit ben ik niet gewend van Wolff, zeker niet van deze lijn. Doos zelf vind ik wel mooi.

Je kan niet afgaan op een filmpje waar flinke wind staat. Zeker niet met deze effecten.

Ook op het filmpje op vorige pagina komt deze, iig bij mij, niet goed over. Verder zou ik niet weten waar ik dan anders op af moet gaan, ik kan niet zomaar afgaan op iemands subjectieve mening.

Back
Bovenaan