Phantom

Denk dat deze bak wel heel wind gevoelig is. Iemand een idee welke diameter tubes deze heeft? Lijkt op foto 30mm maar twijfel eraan.

Al bij al zeer benieuwd. Ga deze na de Golden box 2.0 de lucht in rammen.

Denk dat deze bak wel heel wind gevoelig is. Iemand een idee welke diameter tubes deze heeft? Lijkt op foto 30mm maar twijfel eraan.

Al bij al zeer benieuwd. Ga deze na de Golden box 2.0 de lucht in rammen.

Heeft 25mm tubes! Heb m vorig jaar gehad! Leuke box!

Bij VWL Steenbergen een 2014-batch meegekregen, dus oh oh wat zal die droog zijn:D
Ook wel leuk om hem in de winkel te zien staan voor 139,95 euro, terwijl ik er 55 euro voor heb neergelegd. Ziet er allemaal netjes uit, cakes ingepakt in plastic zak.

Kon deze bak niet laten staan voor 50 euro. De eerste pot doet voor mij echter echt afbreuk aan de rest van de box. Ga deze er dan ook uithalen en eventueel vervangen voor een andere (goud)cake. Iemand suggesties?

Straat filmpje 2017
Jammer van de enorme wind. Maar dat goud bleef zeer lang hangen. Waaiden zelfs 2 straten verder nog op de daken neer. 2014 batch.

De 1e cake is drama, daarna heerlijke rammer! Had de 1e cake daarom ook vervangen door 3x wicked warlock en dat maakte hiervan een hele mooie bak!

Ik had hem 2x besteld, maar heb er spijt van...

Totaal geen concurrent van andere boxen van Pangu, Rubro of Evolution. Ook voor de prijs waarvoor ik hem heb kunnen krijgen geen aanrader.

Bijlagen

• 20181228_170910.jpg
    20181228_170910.jpg
    127 KB · Weergaven: 0
ik had ze ook gewoon 2 aan elkaar en je hebt een mooie 200 schots cake ik heb ze ieder jaar blijft een favoriet van mij

ik hoop dat ik deze weer kan scoren!
eerste cake kan net zo goed gelijk in de kliko maar cake 2,3 en 4 heb echt super goud tot de grond!
voor 40 euro neem ik er zeker 2 mee

Back
Bovenaan