Phantom

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnaam:Phantom
Bruto Gewicht:...
Aantal Schoten:100
Effectomschrijving:
Phantom 1: red tail to titanium golden coco with red strobe

Phantom 2: golden tail to brocade crown with white strobe

Phantom 3: Blue tail to flower crown

Phantom 4: Blue tail to flower crown

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€124,95

RFC141461-3D.jpg

Laatst bewerkt:
Artikelnaam:Phantom
Bruto Gewicht:...
Aantal Schoten:100
Effectomschrijving:
Phantom 1: red tail to titanium golden coco with red strobe

Phantom 2: golden tail to brocade crown with white strobe

Phantom 3: Blue tail to flower crown

Phantom 4: Blue tail to flower crown

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€124,95

Ehhh... Phantom 3 en 4 zijn aan elkaar gelijk. Klopt dit?!

Ik kan in ieder geval wel bevestigen dat het geen fout is in de omschrijving, de 2 laatste cakes zijn qua effect hetzelfde. Zo staat het ook in de officiële productomschrijving die de winkeliers hebben ontvangen. Maar of de laatste dan in 1 keer of bijv. in salvo's schiet weet ik dan weer niet, dat wordt niet vermeld. Blijft wachten op bruikbaar beeldmateriaal...

Zo dit ziet er echt goed uit gave box die lekker doorgaat met mooie inm mijn ogen oranje kleuren. Topbak!!!

Erg mooie box! Als je van goud houd is dit wel een must!

Deze is iets leuker misschien dan de Wonderfull world omdat hier meer soorten goud in zitten.. Maar beide zijn prachtig!

Laatst bewerkt:
Ik heb de primeur met een demo film :) Geschoten bij Kuiper gisteravond.

Schiet erg hoog. Maar de boeketten zijn flink groot en vol, waardoor dat geen probleem is. Het is wel weer een heleboel goud. We komen al om in de gouden boxen, dus deze voegt gewoon erg weinig toe. Royal heeft ook al zo veel gouden doorlontbakken, dus ik snap de keuze voor deze cakebox niet echt. Dit goud blijft wel erg lang hangen (zeker van de derde en vierde cake). Totaal niet onderscheidend deze cake, maar ik vind hem wel prima. Past in het rijtje Golden Power en Immortal Gold.

Bedankt voor het filmen DarkSoul! Ik was erg benieuwd naar deze box! Het is zeker belangrijk dat het goud niet gelijk wegvaagt! Anders doet het deze box echt tekort! En dat de boeketten groot en vol zijn helpt zeker! Deze besteld, dus ik hoop dat ik er een goeie aan heb!

Back
Bovenaan