Petitie welvuurwerk.nl op dumpert.

Het is toch wel een beetje raar dat iemand die eerst een vuurwerkbestelsite had, en daarmee spullen opblies, nu zo sentimenteel loopt te zeiken voor de camera, of zie ik dit nu verkeerd?

Volgens mij is dit gewoon om weer zoveel mogelijk hits op YouTube te krijgen.

Verder geniale reactie van iemand op dumpert: "D'r sprong nog een spijker van dat bankje recht in zijn bakkes. Zie je dat?"

Het initiatief is goed, maar de manier waarop dit gepresenteerd roept meer vraagtekens op bij de burger dan dat hij ze wegneemt.

Precies wat ik dacht. De site die staat voor het goed omgaan met vuurwerk en het hele verhaal wat hij vertelde blijkt zelf te vernielen. Dit is natuurlijk voor vuurwerkhaters een mooi punt om te gebruiken en denk dat vuurwerkliefhebbers op deze manier steeds minder serieus genomen worden.

Hopelijk blijft de schade beperkt door dit soort pannenkoeken!!

Ik hoop dat VuurwerkCrew zich zo snel mogelijk van deze petitie en alles dat enige band met XtremeRides

Je bent wel leuk, dat Xtremerides zit je erg dwars. Jaloezie maar dat zei ik vorig jaar al in dat topic met Filemon.

Deze video is gemaakt door Vuurwerkfreakz, ik zie geen Xtremerides? De site is niet van Xtremerides maar hij heeft ook een video gemaakt om het te steunen.

Xtremerides houdt zich niet bezig met vernieling. En de petitie kan dan wel eens waar gesteund worden door deze heren maar heeft verder toch niets met hen te maken. Wie zegt dat Vuurwerkfreakz uberhaubt toestemming gevraagd heeft om "te helpen"

Verder vind ik je heel respectloos over mede mensen praten. Een een waarschuwing of een ban lijkt me niet meer dan een logisch vervolg. Immers als je hier plaats dat alle politiemensen ********ken zijn krijg je ook een ban. En nu doe jij het andersom. Iedereen die in jouw ogen niet goed zijn voor de vuurwerkbranche hebben direct een afwijking, "mis" zijn. Respect was toch een groot goed hier op het forum? Of is er alleen respect voor mensen die in het straatje passen en ieder die een beetje afwijkend is zijn meteen debielen?

Ik moet zeggen dat ik zelf aardig met die jongens op een lijn lig. Heb veel al dezelfde opvattingen al zijn dit soort aktie van Vuurwerkfreakz natuurlijk niet goed. Maar als hij dit niet gedaan had, had hij ook niet op Dumpert gestaan. Vuurwerk komt alleen maar negatief in het nieuws. Soms, een keertje positief zoals Vrolijk vuurwerk maar daar ging het niet om het vuurwerk maar omdat die beste jongen zo zich inzette voor andere mensen en het middel was vuurwerk. 9 van de 10 programma's zet vuurwerk in een slecht daglicht. Met name consumentenvuurwerk want daar draait het allemaal bij de meeste om. Ik heb in elk geval de petitie wel getekend. En wie er precies achter zit maakt niet uit. Ook ik heb soms mijn bedenkingen echter gaat het om het geluid wat we geven, een tegen geluid.

Xtremerides houdt zich niet bezig met vernieling.

Sorry ? Ik denk dat je dan wat over het hoofd gezien hebt, hij heeft tientallen videos geplaatst waarbij hij van alles opblaast. En aangezien de maker van de website en extremrides vrienden zijn is het logisch dat hij daar reclame voor maakt. Het is gewoon raar dat 2 van zulke personen een petitie maken terwijl ze zelf bezig zijn ONZE hobby om zeep te helpen.

Sorry ? Ik denk dat je dan wat over het hoofd gezien hebt, hij heeft tientallen videos geplaatst waarbij hij van alles opblaast. En aangezien de maker van de website en extremrides vrienden zijn is het logisch dat hij daar reclame voor maakt. Het is gewoon raar dat 2 van zulke personen een petitie maken terwijl ze zelf bezig zijn ONZE hobby om zeep te helpen.

Vooruit laatste reactie dan en dan houdt ik er over op.

Jullie hobby? Die Big Boy is toch al illegaal dus toch verboden? Kolder altijd met die freaks die het hebben over "Onze hobby kapot maken" Er zijn zonder dat slopen al tientallen redenen te bedenken om vuurwerk te verbieden. Daarvoor heb je geen Vuurkfreakz nog een Xtremerides voor nodig. Bovendien is al dat vuurwerk wat hun laten zien al verboden in Nederland.

Die video's heb ik ook wel eens gezien. Maar dat is geen vernieling. Vernieling is iets kapot maken wat niet van jouw is. Drogers, Koelkasten, Tv's en wat heb ik meer gezien. Is allemaal eigendom van die man of hoe die er aan komt.

Of dit bijdraagt aan een positief deel is een discussie 2. Ik denk niet dat Xtremerides daar invloed op heeft. Vernielingen aan bushokken, glasbakken, bankjes hebben veel meer invloed wat dat is echt schade voor de gemeente. Ik heb ook vaker gelezen dat zij de boel naderhand opruimen. En ja, dan doen ze dat een droger opblazen met een Big Boy. Dat is dan toch hun zaak. 1. Het is al illegaal. 2. Het zijn hun eigen spullen. 3. Ze ruimen het op 4. Zij worden opgepakt en jij toch niet?

En geloof me, ik mail vaker met die gast. Die zit niet in die website en ik denk dat jullie hem veel te hoog hebben zitten. Xtremerides maakt niet veel verschil hoor. Al zet die zijn kanaal helemaal vol met filmpjes waarin gesloopt wordt enzovoorts, Net zo min als vuurwerkfreakz.

Ik begrijp elke keer alleen die haat niet zo. We zijn allemaal vuurwerkfanaten en beleven het allemaal op onze eigen manier. De één legt de grens bij Nederlands vuurwerk. De ander vind België ok en een derde vind Polen goed. En een vierde kent geen grenzen. Maar wie bepaald de grens? Nitraatje uit België moet kunnen wordt er gezegd. Maar een Poolse nitraat is dan gevaarlijk. Illegaal is illegaal. Iedereen is anders en gelukkig maar want dat houdt het leuk

Ah, vandaar dat ie op zijn website linkt naar een Youtube-kanaal dat volstaat met filmpjes van vernielingen gepleegd m.b.v. vuurwerk.

Heel leuk. Zien anderen dat ook zo? Nee, die zien alleen een voorwerp dat m.b.v. vuurwerk opgeblazen wordt.

Allemaal leuk en aardig. Dat aparte kanaaltje voor meneer zijn sloopzucht. Maar tot voor kort stonden al deze filmpjes gewoon op zijn "officiële" kanaal. Dit trucje gaat dus niet op....

Jammer dat deze persoon door sommige mensen als de heilige herboren Jezus naar voren wordt geschoven als het gaat om het in een beter daglicht zetten van vuurwerk.

De man is namelijk ongelooflijk hypocriet.

Ik geloof het wel Brainiac. Je zit vol woede over een Jezusfiguur waar je toch niets aan kan doen. Ik heb dit vorig jaar ook met je besproken en we vallen dan in herhaling. We zullen elkaar niet overtuigen maar dat hoeft ook niet.

Back
Bovenaan