Ondanks dat het idee goed is heb ik mijn twijfels bij het tekenen van deze petitie. De constatering en het verzoek rammelen.
Waarom rammelt het? Constatering: Flash zit in vuurpijlen, cakes en romeinse kaarsen met pyrotechnische units die een burstlading bevatten.
Verzoek: ik citeer "Al het CE goedgekeurde vuurwerk moet legaal worden. Denk hierbij aan nitraten etc. maar niet aan Cobra's." Al het vuurwerk met een CE-markering is vanaf volgend jaar ook categorie 4 en al het theatervuurwerk.
Met rammelen bedoel ik dus de formulering van deze petitie. Het hele verhaal moet juridisch kloppen.
Als deze petitie aangeboden word aan de kamer moet alles veel fijner worden uitgewerkt. Met alle respect, aan de tekst te lezen in de petitie lijkt het mij niet dat de starter van deze petitie in staat is tot het in stand brengen van het in behandeling nemen van deze petitie door de kamer mits de doelstelling van het aantal vereiste handtekeningen wordt bereikt. Tenzij er andere mensen zijn die de boel beter kunnen en willen gaan onderbouwen.