petitie : ik ben voor vuurwerk

Dat dit een nieuwe petitie is snap ik ook wel, bovenstaande was bedoeld als voorbeeld. Maak er inderdaad 1 van of gebruik de oude petitie van vuurwerkcheck. Wat daarmee is gebeurd weet ik niet, bestaat die niet meer dan?

Maar als je als vuurkfederatie in gesprek gaat met importeurs en winkeliers, bereik je in mijn ogen meer dan alleen een petitie op internet. Bij de winkeliers en de demo's staan de vuurwerk liefhebbers letterlijk in je winkel.
Een internet-adres op de schietlijst, folder, bestellijst en afhaalbewijs, die verwijst naar een petitie tegen een vuurwerkverbod, dan heb je zo 40000 handtekeningen bijeen.

Een internet-adres op de schietlijst, folder, bestellijst en afhaalbewijs, die verwijst naar een petitie tegen een vuurwerkverbod, dan heb je zo 40000 handtekeningen bijeen.

Helemaal goed, echter zou het het mooiste zijn dat de klanten zo iets eigenlijk ter plekke in vullen en niet via een link zo als jij zei. dat vinden mensen vaak weer net ff te veel moeite en voor dat ze thuis zijn, zijn ze het al weer vergeten of stellen ze het uit na een ander moment. En vaak komt er van uitstel afstel.

Back
Bovenaan