Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gedaan. Wie is de initiatiefnemer?
Ik zie helaas niet waar de teller nu op staat, maar goed initiatief!
Ik zie het ook nergens inderdaad, en krijg ook niet een soort van bevestiging dat het me gelukt is of iets dergelijks.
Bijzondere site wel. Teller staat op *niks*. Getekende petities *niks* Downloads *niks*. En wie is de initiatiefnemer?
Bijzondere site wel. Teller staat op *niks*. Getekende petities *niks* Downloads *niks*. En wie is de initiatiefnemer?
Ik heb deze vraag net even voor gelegd aan de Driesprong, zij gaan er achter aan en ik hoor van hun. Hopelijk wordt vervolgd.
Uiteraard ook deze weer getekend.
Kijk! Een geweldige actie van GBV/WECO. En dit bedoelde ik nou eind november/begin december, vuurwerkfederatie lezen we even mee? Als elke importeur en verkooppunt nou mee doet, dan bereik je misschien iets. Met 40.000 handtekeningen kun je al naar de regering in Den Haag. Laat nou elk vuurwerk-verkooppunt dit doen, bij vuurwerk demo's bereik je vele vuurwerk liefhebbers en tijdens de verkoop dagen heb je alle vuurwerk liefhebbers in je zaak.
Hierbij nogmaals mijn reactie van 1 december in dit topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...r-wie-g%E9%E9n-vuurwerkoverlast-ervaart/page8
1 december 2018, 22:30 #107
Martin1978 Martin1978 is nu online
VWC-Lid
Thanks
4
Misschien een optie/idee om bij elke vuurwerk winkel en winkeliersdemo posters en/of flyers van de vuurwerk federatie te verspreiden? Zodat elke klant en/of bezoeker van de demo de website kan vinden.
Daarnaast misschien een poster en/of flyer om de vuurwerkpetitie van vuurwerkcheck onder de aandacht te brengen?
Dan bereik je in mijn ogen elke vuurwerkliefhebber en zullen de meldingen en handtekeningen aardig snel oplopen.