petitie GEEN vuurwerk verbod IEDEREEN TEKENEN

arno bonte

arno bonte

Hoeveel rellen en brandjes waren er afgelopen jaarwisseling... Arno ?

klopt weinig he en als we straks door jouw geen vuurwerk meer mogen afsteken hoeveel dan Arno ?

Laat het duidelijk zijn, dat elke stijging van ellende door jouw komt, de schade wordt prive op jouw verhaald en op je hele k-familie

Er zullen veel mensen samen scholen en dat ontaard tenslotte in rellen in elke stad. Ruiten zullen sneuvelen.

ja, Arno dat komt niet door vuurwerk dat komt door jouw !!! EI....

Bel me maar dan zal ik het je eens haarfijn uitleggen hoe dat in Nederland werkt !!!!

Afz. iemand die niet van rellen houdt, maar van vuurwerk

Beste leden, doe je best en nodig al je vrienden en vriendinnen en je buren en je collega,s uit om de petitie te ondertekenen. Het is zo belangrijk dat onze petitie de politiek haalt
Alle stemmen helpen, een kleine moeite voor een heel belangrijke zaak.

Laten we niet vergeten jongens dat er al een vuurwerkverbod is voor 364 dagen in het jaar. In tegenstelling tot veel andere landen waar het gehele jaar doorgestookt mag worden.
En over die ene dag per jaar wordt momenteel zoveel stampij over gemaakt

Petities die na 6 maanden zonder wijzigingen als concept bestaan, vervallen automatisch tot 'niet ingediend.'

Teruggeplaatst van "http://handboek.petities.nl/wiki/Hoofdpagina"

Beste leden, doe je best en nodig al je vrienden en vriendinnen en je buren en je collega,s uit om de petitie te ondertekenen. Het is zo belangrijk dat onze petitie de politiek haalt
Alle stemmen helpen, een kleine moeite voor een heel belangrijke zaak.

Laten we niet vergeten jongens dat er al een vuurwerkverbod is voor 364 dagen in het jaar. In tegenstelling tot veel andere landen waar het gehele jaar doorgestookt mag worden.
En over die ene dag per jaar wordt momenteel zoveel stampij over gemaakt

Hallo Fred,

Ik had graag een petitie voor consumentenvuurwerk ondertekend, indien hij anders opgesteld was. De inhoud is nu zeer zwak en totaal niet terzake.
Een weblog van de tegenpartij steekt er zelfs de draak mee;
Laten we dan ook maar alcohol/auto's/iets anders gaan verbieden
Ik moet zeggen dat ik dit type argumenten niet geod begrijp. Het heeft zelfs de tegenpetitie gehaald. Daarin staat dat als er toch een verbod komt (raar onderdeel van een petitie tegen een vuurwerkverbod trouwens), alcohol ook verboden moet worden.
http://www.davidrietveld.nl/pivot/entry.php?id=1641

Verder is een burgerinitiatief ervoor als je graag dingen in de wet veranderd ziet.
Er is geen vuurwerkverbod, dus wat wil je veranderen?

Vindt het echt jammer dat er niet gewacht is op actie vanuit de medewerkers/eigenaren van de vuurwerksites en dat dit dan weloverwogen was gebeurt.

Ik kan niet anders dan je volkomen gelijk geven Frans
De petitie is in alle haast en erg ongelukkig geformuleerd

Back
Bovenaan