Petardos

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8002
Artikelnaam: Petardos
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 100 stuks
Effectomschrijving: 100 stuks echte knetterrotjes in een slof, op traditionele manier verpakt per 10 pakjes van 10 stuks, mét label op het rotje.
Max. tube diameter: ...
Kartoneenheid: 20/1
Adviesprijs: € 13,99

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

Bekijk bijlage 62315

Wij danken GBV-WECO voor de informatie

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die heksenkringen worden steeds duurder zo..:rolleyes:
Ben wel fan van de manier van verpakken. Toch een beetje het gevoel van vroeger.

Het is ook echt niet meer normaal wat er nu voor een container vanuit China moet worden betaald. De prijs voor 1 container ligt op dit moment bijna 3x zo hoog als 2 jaar geleden. Dat wordt uiteraard doorberekend in prijzen van nieuwe artikelen. En dat is de mazzel: er zijn dit jaar bijna geen nieuwe artikelen door het verbod van vorig jaar en de enorme voorraden. Je zult dus vooral bij CAT.1-artikelen prijsstijgingen zien want die waren door de massale run van afgelopen O&N compleet uitverkocht. Die hebben ze dus wel laten komen maar tegen bizarre vervoers- en dus fors hogere kostprijzen. Gevolg: hoge(re) verkoopprijzen...

Het is ook echt niet meer normaal wat er nu voor een container vanuit China moet worden betaald. De prijs voor 1 container ligt op dit moment bijna 3x zo hoog als 2 jaar geleden. Dat wordt uiteraard doorberekend in prijzen van nieuwe artikelen. En dat is de mazzel: er zijn dit jaar bijna geen nieuwe artikelen door het verbod van vorig jaar en de enorme voorraden. Je zult dus vooral bij CAT.1-artikelen prijsstijgingen zien want die waren door de massale run van afgelopen O&N compleet uitverkocht. Die hebben ze dus wel laten komen maar tegen bizarre vervoers- en dus fors hogere kostprijzen. Gevolg: hoge(re) verkoopprijzen...

Maar waarom zou je als importeur zijnde dit dan importeren? Want je gaat mij niet wijs maken dat dit veel gaat verkopen voor deze prijs. Moet je wel heel gek zijn :bonk:

Maar waarom zou je als importeur zijnde dit dan importeren? Want je gaat mij niet wijs maken dat dit veel gaat verkopen voor deze prijs. Moet je wel heel gek zijn :bonk:

En dan niks aan kunnen bieden? Bijna alle CAT.1 was compleet uitverkocht in NL, enkele importeurs hadden nog wat losse doosjes. Alle importeurs hebben wel degelijk nieuwe CAT.1-voorraden laten komen, van zowel bestaande als nieuwe artikelen. Veel van die artikelen zullen in prijs zijn gestegen.

Cat1 is (zeker sinds vorig jaar) dusdanig populair dat dit naar mijn idee toch goed verkocht gaat worden, hogere prijs zal daar niet zoveel invloed op hebben.

Denk dat het wel losloopt met de prijs, immers bij andere producten zien wij dat de voorverkoopprijs stukken lager gaat zitten dan de adviesprijs.

En dan niks aan kunnen bieden? Bijna alle CAT.1 was compleet uitverkocht in NL, enkele importeurs hadden nog wat losse doosjes. Alle importeurs hebben wel degelijk nieuwe CAT.1-voorraden laten komen, van zowel bestaande als nieuwe artikelen. Veel van die artikelen zullen in prijs zijn gestegen.

Dat is zo maar dat had vooral met het verbod te maken. Want ik neem aan dat er zonder verbod een stuk minder cat1 verkocht wordt dan afgelopen jaar. En het ging mij dan vooral om dit product. €12,50 voor 100 knetterrotjes vind ik wel erg extreem.

Alleen al voor het papier zou ik het willen hebben.. maar voor die prijs laat ik hem wel liggen denk ik.
Ik snap dat als de transport kosten hoger worden het product ook duurder wordt en dat is natuurlijk ook logisch anders snij je jezelf in de vingers.
Maar dat neemt voor mij persoonlijk niet weg dat dit wel prijzig is voor een pakje “kortsluiters” want veel meer zal het niet doen denk ik.
Maar stiekem hoop ik wel dat de verkoopprijs stukje lager ligt dan de adviesprijs van en pikken we hem gewoon mee met de bestelling.

Cat1 is (zeker sinds vorig jaar) dusdanig populair dat dit naar mijn idee toch goed verkocht gaat worden, hogere prijs zal daar niet zoveel invloed op hebben.

Er was geen alternatief daarom liep cat 1 uit
Maar mogen blij zijn dat cat 1 nog zo uit gebreid is vindt alleen jammer dat op kwaliteit vaak achter uit gaat meer op kwantiteit is maar 12.50 voor een pakje knetter rotjes van 100 stuks is absurd duur wordt niet zoveel per klant inslaan dan

Back
Bovenaan