Persoon gewond door vuurwerk in woning Almere

Afcajax

VWC lid
Helaas weer iemand een hand kwijt.

http://www.dichtbij.nl/almere/112/a...d-door-vuurwerk-in-woning-aan-kornwierde.aspx

[update 19.35 uur] Een persoon heeft donderdagavond in een woning aan de Kornwierde in Almere vuurwerk afgestoken. Daarbij is hij vermoedelijk zijn hand verloren.

Omdat de persoon onder invloed was, kwam de politie met veel mensen ter plaatse, zo meldt een woordvoerder aan dichtbij.nl. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht.

[update 19.35 uur] Bronnen meldden aan dichtbij.nl dat het zou gaan om levensgevaarlijk Cobra vuurwerk. De politie had het eerder vanavond over een rotje.

Di Blasio moet denk ik maar is schadevergoeding aanvragen ivm dat ze zwart gemaakt worden door de Nederlandse media! Alles wat er gebeurt op het gebied van vuurwerk was maar weer "Cobra vuurwerk".

Feiten brengen zit er niet meer bij tegenwoordig

ik wordt echt helemaal ziek van die verzonnen nieuwsberichten.....
echt met elk bericht gaat het over de ''levens gevaarlijke'' cobra.... hebbe ze bewijs? nee

Verschrikkelijk natuurlijk dat dit gebeurt... Maar je kan het vuurwerk hier toch wel erg moeilijk de schuld geven als iemand een Cobra onder invloed in zijn huis afsteekt.

Di Blasio moet denk ik maar is schadevergoeding aanvragen ivm dat ze zwart gemaakt worden door de Nederlandse media! Alles wat er gebeurt op het gebied van vuurwerk was maar weer "Cobra vuurwerk".

Feiten brengen zit er niet meer bij tegenwoordig

Kunnen de mensen die wel ledematen missen door vuurwerk van Di Blasio ook een schaden vergoeding krijgen van Di Blasio.??? volgens mij is het eind zoek dan.Ben het wel eens met je dat er eerst vast moet komen te staan wat hij heeft afgestoken. Zal geen astro zijn dat weet ik wel zeker.

Maar ja dat is de media tegenwoordig in Nederland,als ze maar de eerste zijn,of het waar is wat ze schrijven dat maakt niet uit.

het zou gaan om levensgevaarlijk Cobra vuurwerk

Sorry hoor maar vind het wederom zo makkelijk om het vuurwerk de schuld te geven. Hier is wederom alcohol in het spel. Blijf het knap vinden dat mensen het voor elkaar kunnen krijgen om een cobra in je hand te laten ontploffen. Dit is zulk kwaliteit vuurwerk met een lange vertraging, dit knalt echt niet zo maar in je handen. Of je moet net als deze persoon zo achterlijk zijn om je eigen helemaal klem te zuipen en vervolgens te gaan stunten. Dat is in mijn ogen precies hetzelfde als je eigen overgieten met benzine en vervolgens met vuur te gaan spelen.

Sorry maar dit land is overspoelt met idioten die het verstand van een visstick hebben. Ik zeg: Eigen schuld dikke bult

Beste mensen,ik zie een hoop oordelen staan,terwijl we niet precies van de hoed en de rand weten.En ook onder invloed,zie ik gelijk de conclusie ALCOHOL,onder invloed kan ook betekenen dattie wat anders genuttigd heeft.En als je ook wat verder leest beste mensen,dan zou het zelfs zo kunnen zijn,dat dr een kind een Cobra heeft gevonden en aangestoken en deze brave beste man die heeft afgepakt van dat kind,en dat daardoor de Cobra of vuurwerkbom,want ook dat is nog geneens duidelijk,dattie in de hand is afgegaan van deze man met misschien de Beste bedoelingen.Helaas,moet ik de conclusie trekken,dat bepaalde mensen precies het zelfde roepen,als wat de Media schrijft,vooroordelen en giswerk!Moest ik effe kwijt:p

Nergens is sprake van alchohol.
In het artikel wordt vermeld dat de politie met veel mensen ter plaatse is gekomen.
Dit doen ze niet voor niks, dat adres of bewoner zal al wel bekend zijn geweest bij ze ivm eerdere meldingen/calamiteiten.

ookal was er geen alcohol in het spel, hoe wil je dan een cobra 6 in je hand laten ontploffen??
dan ben je echt de grootste mongool man...

Nou,dat is eigenlijk kinderlijk eenvoudig.
Je neemt de cobra 6 in je hand, Je steekt de lont aan, en dan hoef je hem alleen maar niet los te laten tot het gewenste effect. :p

Wat er precies is gebeurt en hoe het is gegaan is niet bekend dus hier ga ik me ook niet over uitlaten. Het blijft een triest verhaal. Jammer dat dit nou weer moet gebeuren.

Er zijn ook mensen die zich ophangen aan een touw van de bouwmarkt niemand die het dan heeft over een LEVENSGEVAARLIJK BOUWMARKT TOUW :rolleyes:

Beste mensen,ik zie een hoop oordelen staan,terwijl we niet precies van de hoed en de rand weten.En ook onder invloed,zie ik gelijk de conclusie ALCOHOL,onder invloed kan ook betekenen dattie wat anders genuttigd heeft.En als je ook wat verder leest beste mensen,dan zou het zelfs zo kunnen zijn,dat dr een kind een Cobra heeft gevonden en aangestoken en deze brave beste man die heeft afgepakt van dat kind,en dat daardoor de Cobra of vuurwerkbom,want ook dat is nog geneens duidelijk,dattie in de hand is afgegaan van deze man met misschien de Beste bedoelingen.Helaas,moet ik de conclusie trekken,dat bepaalde mensen precies het zelfde roepen,als wat de Media schrijft,vooroordelen en giswerk!Moest ik effe kwijt:p

Doet de media toch ook, die gissen hier ook maar wat en stoppen dat in een krant dat men verkoopt. Wat is nu erger? Dat wij erop reageren dat het niet klopt of dat een krant onjuist heden verkoopt(en in dit geval letterlijk?)

Doet de media toch ook, die gissen hier ook maar wat en stoppen dat in een krant dat men verkoopt. Wat is nu erger? Dat wij erop reageren dat het niet klopt of dat een krant onjuist heden verkoopt(en in dit geval letterlijk?)
Allebei,want als je het zelf doet kan je ook geen commentaar leveren op de media.Maar dat hier meer aan de hand is dan dat er nu in de media word gezegd lijkt mij wel,want je moet je zelf in coma zuipen om een cobra in je hand af te laten gaan.Je hebt zelfs nog tijd genoeg om je pilsje leeg te drinken als je er een aansteekt voordat hij af gaat.

Hoeveel mensen raken er (zwaar)gewond door bijv. een kettingzaag oid?
Waarom is er dan niet zo'n hetze tegen kettingzagen?
Zou eigenlijk ook iemand er mee om moeten gaan die verstand heeft van kettingzagen ipv dat Jan en Alleman zo'n ding kunnen gebruiken.

Back
Bovenaan