Performance Box

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2537
Artikelnaam: Performance Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1500
Aantal Schoten: 75
Effectomschrijving: NIEUW! 3 x 25 schots 500 grammers. Dikke salvocakes!
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 139,95
Internet voorverkoopprijs € 89,95
Adviesverkoopprijs € 99,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
hij doet me denken aan een andere vuurwerk totaal box ... welke weet ik niet 123 maar ik zou um niet kopen voor 90 euro voor 50 wel

Deze box gekocht als mysterybox bij Vuurwerkland Steenbergen.
Mooie box alleen ik ga het vanuit Apeldoorn niet reddden om die kant op te gaan ivm werk.
Heb jij interesse in de box? Voor 45 mag je hem hebben!! Doe maar een pm bij interesse:cool:

Laatst bewerkt:
Deze box gekocht als mysterybox bij Vuurwerkland Steenbergen.
Mooie box alleen ik ga het vanuit Apeldoorn niet reddden om die kant op te gaan ivm werk.
Heb jij interesse in de box? Voor 45 mag je hem hebben!! Doe maar een pm bij interesse:cool:

Afhaalmoment is 28 december tussen 09.00 en 10.00

Heb hem ook op de gok gekocht..maar zijn als het goed is 3 cakes uit de xtreme salvo box en die is positief ontvangen. Niet extreem hard burst maar wel een schitterde lucht vol.

Net de doos maar eens open gemaakt en wat blijkt, ik heb 2 keer nr. 2 erin en mis nr. 1. Ik vind cake 1 eigenlijk het mooiste...misschien is het alleen een verkeerd label...

Voor mij de tegenvaller van de avond. Leek wel alsof ze de burst in de stijglading hebben gedaan. Erg doffe klappen bij lancering, maar was in de lucht zeker niet het geval.

Back
Bovenaan