Perfect Harmony

hehe, een goede rede om te blijven hangen, als ik de effecten zo zie zal dit vast een goed verkopende cake worden.. ben benieuwd.

Zo dat ziet er goed uit op het filmpje ( geintje ha ha:D :p) ik ben reuze benieuwd en hou vanavond deze topic speciaal in de gaten.

Jullie weten de spanning wel op te bouwen.:cool:

Dit is volgensmij mijn warmste zomer :D en er zullen wel meer volgen denk ik als ik naar royal luister .. top he!

dit lijkt mij echt een top cake. Met deze effecten, eentje om van te dromen.Nou het filmpje nog en ik kan lekker gaan slapen.

En mischien is dit nou net de gene die weer anders is:wink:.
Laten we gewoon afwachten tot het filmpje online staat, dan pas kun je oordelen.

De Perfect Harmony film Royal Fireworks

De Perfect Harmony film Royal Fireworks

Liefhebbers, detaillisten en vrienden.

Ook de zon is onder in het oosten en we zijn klaar met het werk.

Hier is de film.

Dit is 1 van de vele films (die nog komen gaan) die we gaan posten.

Let er wel even op het zijn test films nog niet het eind resultaat.

Het kan zijn dat de cake soms langer duurt en of een aanpassing heeft gekregen in de kleur (donkerder of lichter) Niet in schiet richtingen in ieder geval!

Geniet in ieder geval van de perfect Harmony uit The FU collectie van Royal Fireworks :bye:

Groeten,

Team Royal Fireworks
www.royalfireworks.nl

Laatst bewerkt:
Inderdaad, de film doet het hier bij mij ook niet.
Komt goed lijkt mij, ben erg benieuwd namelijk.

Wat een geweldige cake, kort maar krachtig, misschien dat ie ietjes minder snel gaat schieten, maar dat zou niet zoveel uitmaken!
Ha, misschien dat ik straks kan slapen :p
Ik kan niet wachten op de volgende cake! :D

Geweldig!

ziet er weer top uit, denk dat Royal dat binnen een paar jaar onder de groten van de vuurwerkbranche kan vallen als ze zo door gaan met de consumentencakes. nu nog wat grote bekende shows erbij en jullie zijn al een heel eind.

ziet er weer top uit, denk dat Royal dat binnen een paar jaar onder de groten van de vuurwerkbranche kan vallen als ze zo door gaan met de consumentencakes. nu nog wat grote bekende shows erbij en jullie zijn al een heel eind.

We doen ook grote bruiloften! Ook aanzoeken hiervoor!

Kortom ik zal je helpen;

Lieverd wil je met mij trouwen, dat moet je zeggen doen wij de rest! :)

Heb een reactie gezet onder de video op vimeo..
Lekker nadenken over wat de prijs gaat worden!

Back
Bovenaan