Pepper

Piccolo

VWC lid
Artikelnummer: 112
Artikelnaam: Pepper
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 8
Effectomschrijving: 8 schots cake met zilveren mijnen en bizarre hummereffecten.
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: +- 20 meter
Richtprijs: Info volgt

pepper.png

Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt me een leuk potje voor in de vooravond, effect vindt ik in ieder geval goed klinken. Hopen op een budget hummer potje :)

Als ik afga op de prijsvolgorde bij vuurwerkplanet, dan zou deze 4,99 moeten gaan kosten. Volgorde klopt volledig allemaal, alleen de prijzen zijn onzichtbaar.

Als de Lesli-dealer hier om de hoek deze heeft, dan neem ik er vast wel eentje mee! Hummereffecten vind ik altijd interessant!

Wordt hier verkocht voor 5,99 per 2!
Sowieso meenemen dus, 8 shots is niet veel maar het is ook niet veel geld :)

Hier werden ze dus verkocht voor 1+1 gratis. Ik dus 3 besteld (x2, dus 6 totaal).
Hebben ze er niet genoeg van, aldus de verkoper.

Heb nu dus 3 peppers en 3 blackbears gekregen.
Welliswaar voor 'maar' 18 euro, maar ik had liever 6 peppers gehad

Ik kan verder helemaal niks vinden over Black Bears, ook niet met de zoekfunctie.

Weet iemand wat meer over het product? De verkoper vertelde dat het een 'gelijkwaardig blok' was.
Op het blok zelf staat niks over een effect oid.

Zijn het ook hummer effecten?

Pepper is een leuke cake. Niet alle shots doen het goed, je mag blij zijn als je bij de helft een leuk Hummer effect krijgt. Maar voor 3 euro kun je ook geen topkwaliteit verwachten.
De knallen waarmee ze afgeschoten worden zijn alleen zo hard dat je daardoor soms de hummers niet meer goed hoort.

De BlackBears waren trouwens ook leuk als vervanger, een gewone normale cake maar voor 3 euro echt top.

Pepper is een leuke cake. Niet alle shots doen het goed, je mag blij zijn als je bij de helft een leuk Hummer effect krijgt. Maar voor 3 euro kun je ook geen topkwaliteit verwachten.
De knallen waarmee ze afgeschoten worden zijn alleen zo hard dat je daardoor soms de hummers niet meer goed hoort.

Ik vond het ook een leuke cake, al zou het hummer effect inderdaad er iets meer uit mogen springen. De helft van de schoten was al voorbij voordat het hummers opvielen bij het publiek.

Back
Bovenaan