Pechtold bezorgd over vuurwerkverbod: ‘Mensen willen meer knallen horen dan alleen van de champagnefles’

Wat is er verstandig aan als het nu om je eigen tuin gaat? D66 stemde voor en dan nu als burgemeester gaan janken dat handhaving een dingetje is? Wie is er nou hypocriet
Dat een partij ergens voor of tegen stemt wilt niet zeggen dat ieder individu van de partij dan ook gelijk voor of tegen is.

Zelf doet mij dit bericht goed om eindelijk eens een doordachte reactie te lezen.

Dat een partij ergens voor of tegen stemt wilt niet zeggen dat ieder individu van de partij dan ook gelijk voor of tegen is.

Zelf doet mij dit bericht goed om eindelijk eens een doordachte reactie te lezen.
En daarnaast het feit dat er tussen landelijke en lokale politiek vaak een wereld van verschil zit. Wel een goed stuk van Pechtold, vooral het gedeelte over het opzoeken van de randjes tijdens oudjaar, dat krijg je niet uit een samenleving en moet je bovendien niet willen. Maar zorg dan in ieder geval dat het nog enigszins binnen de perken blijft.

Mensen willen af en toe los gaan. Dat zit denk ik in elke cultuur wel. Oud en nieuw draait toch om het oude jaar achter laten en start vh nieuwe. Als je dat zonder apotheose gaat vieren...hoe dan? Aftellen en dan gaan slapen? Dat slaat nergens op.

Back
Bovenaan