Pearl of the South

the cigarman

VWC lid
BVW040.png
Meer info over de Pearl of the South:
Importeur:
Rubro Vuurwerk
Collectie: Breda vuurwerk
Artikel nummer: BVW40
Advies verkoopprijs: € 199,99
Online Prijs: € 129,99
Netto kruitgewicht: 1823 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: - sec.
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht: 18,0 kg
Karton eenheid: 1/1
Effectbeschrijving:

Dikke box van maar liefst 18 kilo zwaar! 100 shots van de hoogste kwaliteit in 4 verschillende tempo's opbouwend naar een geweldige climax!

Dank voor het aanmaken van dit topic. Bij Bredavuurwerk begin september Event 4 seasons besteld. Tijdens de open dag half december te horen gekregen dat je de Pearl of the South meekrijgt hiervoor. Mij is toen verteld dat er exact dezelfde effecten in zouden zitten. Zoals we nu achteraf weten is dat niet het geval.
Al met al is het een prima box, maar geen topper zoals de 4 seasons was.

Helaas viel de compound stil en bleven er 15 schoten over.
20241231_202344.jpg

Toen afgestoken bij het reservelont:

Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen :)

Dank voor het aanmaken van dit topic. Bij Bredavuurwerk begin september Event 4 seasons besteld. Tijdens de open dag half december te horen gekregen dat je de Pearl of the South meekrijgt hiervoor. Mij is toen verteld dat er exact dezelfde effecten in zouden zitten. Zoals we nu achteraf weten is dat niet het geval.
Al met al is het een prima box, maar geen topper zoals de 4 seasons was.

Helaas viel de compound stil en bleven er 15 schoten over.
Bekijk bijlage 1807843

Toen afgestoken bij het reservelont:

Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen :)
Dit was bij mij exact hetzelfde, baalde daar flink van want deed flink afbreuk aan m'n show. Heb er ook nog een mail over gestuurd 1 jan maar helaas nog geen reactie morgen ontvangen...

Had deze voor mijn moeder en haar partner gekocht, zij vonden hem wel leuk, maar toen ik het filmpje zag was ik hoogst verbaasd.... In geen velden of wegen iets van de 4 seasons te bespeuren... Zou er zelf absoluut niet blij mee zijn geweest, maargoed, gelukkig weten zijn niet hoe de event 4 seasons zou moeten zijn 🥹

Dus een beetje hetzelfde verhaal als een Showdown wat een omlabeling van de Extreme Fireworks Show zou moeten zijn. Jammer, het schept verwachtingen die niet waargemaakt worden waardoor een mooi product een negatieve bijsmaak krijgt.

Deze gaat terug heb er nog over, een vriend stak deze af bij ons, een grote teleurstelling als er gezegd is dit is de 4 seasons. Zou deze nooit kopen ook niet als zelfstandige box.

Deze ook gekocht met het idee de 4 Seasons te krijgen. Echter ter plekke met het afsteken niet scherp hoe de 4 Seasons precies ging. Echter wel meteen bedacht dit is hem niet. Maar als nog genoten van deze bak. Voornamelijk cake 3 en 4. Goud tot aan de grond en flinke spreiding.

Voor die €105 die hij koste is het prima vuurwerk 👌🏻

De Pearl of the South heeft zoals aangegeven in het (inmiddels tijdelijk gesloten) winkelierstopic anders uitgepakt dan besteld bij de leverancier.

We zijn in contact met Rubro om naar een oplossing te kijken. Mocht je hierover op de hoogte willen worden gehouden, dan graag het verzoek contact op te nemen met ons info@ mailadres icm je ordernummer.

Back
Bovenaan