Patrol [Uitloop 2017]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5202
Artikelnaam: Patrol
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 360 gram
Aantal shots: 25 shots
Effectomschrijving:
Richtprijs: €25,00
Verpakkingseenheid:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow deze ziet erookal top uit! :thumbsup: Ik ben dol op vlotte blokjes! :)

360 gram blokje voor 25 euro is gewoon netjes.

Weer zo snelle bak! Echt een heerlijk spektakel en de prijs is zeker niet aan de slechte kan!

De Dragon line heeft dit jaar zeer goede producten erbij!

Wat een topper! Prachtige effecten en door het tempo geeft het een heerlijk geweld.
Lijkt mij zijn prijs dubbel en dwars waard!

Echt een vette bak van De Kruiterij, ik vind dat ze met deze lijn echt hoge ogen gooien met top cakes en een goede prijs. Deze cake is lekker snel maar wat mij het meeste aanspreekt is de hoeveelheid verschillende kleuren die in deze cake zijn verwerkt. :cool:

Zeker mooie bak.. toptempo en de effecten zien er echt top uit!
Het label is alleen iets waar ik echt niet warm van kan worden.. maar goed de uitwerking is natuurlijk belangrijker;)

De Dragonline, waaronder deze cake, heb ik vanavond live mogen zien. Wat een superlijn is dit zeg.
Betaalbare cakes met prachtige uitwerkingen. Zo ook deze pot, een leuk prijskaartje aan een snelle cake met superuitwerkingen. Dikke aanrader.

Ik ben ook bij de demo in veenendaal geweest mooie cake en leuk om te zien dat breeschoten ook betaalbare potjes kan maken ;)

Hier dan ook mijn film van deze cake, geschoten op 10 december bij de demo van Harten 4 in Veenendaal:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hele vette cake dit! De salvo's met crackling mine zijn echt heerlijk, en niet te vergeten het effect in de lucht ook!
Wat mij betreft een aanrader.

Echt een hele mooi cake, goede salvo's en dan dat geel en paars tussen de tourbillon salvo's in erg mooi. Mijn filmpje:
+ YouTube Video

Back
Bovenaan