Patagonia

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1726
Artikelnaam: PATAGONIA
Bruto Gewicht: 1333 gram
Netto kruitgewicht: 286 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: MAXIMAAL! 20 keiharde schoten en prachtige effecten. Nieuw in het assortiment van Vuurwerkmania!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: €17,50
Voorverkoopprijs: €14,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1726_geisha_patagonia_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Prima cake om als vulling te gebruiken in de vooravond!

Qua grootte en burst kan deze ook uitstekend mee na 00.00 uur. Vooral die kleur paars vind ik mooi, en daar naast is de prijs zeer scherp. verbaas mij er best wel over dat deze cake zo weinig wordt besproken.

Paars komt in real zeer goed over, tempo is niet al te hoog maar het is wel een cake om van te genieten. Heb er twee in bestelling staan, helaas niet uitgeleverd door k corona.

# Ik vraag maar niet wie hem heeft uitgeleverd :angel:

Paars komt in real zeer goed over, tempo is niet al te hoog maar het is wel een cake om van te genieten. Heb er twee in bestelling staan, helaas niet uitgeleverd door k corona.

# Ik vraag maar niet wie hem heeft uitgeleverd :angel:

poppel belgie inderdaad, leuke cake vond ik zelf ook

Sonic Stars & Horsepower krijg je bij Poppel voor €22,50 en de Patagonia voor €17,50. Best duur die Patagonia gezien het gewoon de Sonic stars is en dus een omlabeling.. dus kun je beter Sonic stars en de horspower kopen.

Omlabeling van de Sonic Stars, absoluut een prima cake. Maar je kan inderdaad beter de combiset kopen dan deze los, tenzij je hem voor een 10tje ofz kan halen.

Prima cake voor dat geld hoor, niets mis mee. Bedankt voor de film Daniel.

Dit was een leuke budget cake, goede burst en redelijke effecten. Orina voor in de vooravond toen ik hem schoot.

Back
Bovenaan