Past het wel?!

D Dynamite is geen klein doosje geloof ik.. haha

Nee in het topic filmt iemand hem wel, en de achtergrond zijn volgens mij keuken / badkamer tegels. Deze zijn in meen vaak 10 / 15 cm dus zo heb ik het een beetje gegokt hahaha.

Ik heb even voor je gezocht op de Duitse feuerwerkdatabank, maar daar staan de afmetingen ook niet op helaas... Heel vaak kan je het wel vinden

Bedankt voor de moeite, word gewaardeerd. :thumbsup:

Ik heb een Audi S5. Fantastische wagen maar er is zelden iets op de markt gebracht wat zo onpraktisch is.

Wat er in gaat? (Denkt dat het lukt)
La piro special
Full assault
Mixed calibre
Riakeo great wall
Wolff disturbed
Total display 400
Hardcore helium

T zal er om spannen in ieder geval. Hihi
No risk no fun

in een Passat b8 station passen er maar een paar cakejes en ongeveer 3 compounds in het bijrijders gedeelte 😉.
Als ik de huidige bestellingen bekijk, dan word het ook hard nodig om een extra afhaaldag te kiezen.

in een Passat b8 station passen er maar een paar cakejes en ongeveer 3 compounds in het bijrijders gedeelte 😉.
Als ik de huidige bestellingen bekijk, dan word het ook hard nodig om een extra afhaaldag te kiezen.
Haha Vorigjaar hier mee het hele land afgereden. Kwam aan bij mn laatste adres donadoni.. zelfs die gozer de me hielp moest lachen wat er allemaal in zat.

Zijn jullie nooit bang om aangehouden te worden?Moet zeggen dat dat wel mn grootste nachtmerrie is dat je alles in moet inleveren

Zijn jullie nooit bang om aangehouden te worden?Moet zeggen dat dat wel mn grootste nachtmerrie is dat je alles in moet inleveren

Mijn grootste nachtmerrie ook maar ik schat de kans zeer klein in.

Ook heb ik een 'tactiek', ik laat mijn moeder met de lading terug rijden en ik verstop me achter de passagiersstoel.
Al zullen mensen zeggen van niet, maar politie zijn ook mensen en profileren zeker wel.

Afgeladen golf met een petje achter het stuur is sneller de sjaak dan nette huismoeder...
In elk geval alles om de kans te verkleinen.

Ook denk ik dat als je eenmaal op de snelweg zit de kans bijna 0 is.
Gewoon goed opletten met inladen en je keurig aan de regels houden.

Ik heb al 5 jaar geen bekeuring of staande houding gehad, dus dat zal dan de 29e ook wel niet gebeuren. Toch? Toch? Hahaha.

O ja, en ik spreid ook mijn 'kansen' door meerdere zaken aan te doen.

Tevens nog wat bijbesteld: Ultimate Mixed Display 300, Rocket Rhapsody, Viva la Vita.
Dit wel bij andere zaken dan van bovengenoemde lijst, bij die zaak durf ik op een enkel klein doosje na niet echt veel meer te bestellen.
De leverancier heeft wel een keurige oplossing geboden: past het echt niet? Kom je gewoon de rest later ophalen.

Dus al bij al moet het dit jaar helemaal goed komen! :thumbsup:

Back
Bovenaan