Past het wel?!

Hallo Vuurwerk Freaks,

Er speelt al een tijdje een vraag in mijn hoofd: past het wel.

We houden ons natuurlijk allemaal keurig aan de 25 kg regel. ;)

Toch speelt bij mij de vraag, gaat het allemaal wel passen in één keer?
En wat als deze niet past en de winkel op grote afstand ligt?
Het is voor mij de eerste keer dat ik een flink aantal dozen bij 1 winkel mee wil nemen. (dummies natuurlijk)
Maar ergens bekruipt mij het gevoel dat ik iets wat uitgeschoten ben. (mompelt laatste keer)

Ik heb al gezocht naar de afmetingen, maar de twijfel is groot.
Dus nog een extra doosje of 2 bestellen staat dan ook even op pauze.
Ik vind het gewoon erg lastig inschatten maar er zullen hier vast mensen zijn met meer ervaring op dit vlak.

Misschien zeggen jullie wel past makkelijk...

Dus mijn vraag, past het?

Het betreft een Opel Corsa 2021, en er gaat een passagier mee.

De lijst: (welke mogelijk nog groter wordt)

Atlantis
Gracefulness
Thermal Jewels
Dumbum 16/20 2x
Dumbum Triple Shot
Big Color Orcs
Full Assault
Future Aurora
Big Rhino
Peking Opera 100
Scuba
Iro Kin Beauty
Ghostbuster
Fire Festival
Centurion
Smoke Elephant
Devils Dynamite

Wordt dit twee keer rijden, met twee autos of een aanhanger mee haha?

Bij voorbaat dank!

Dus past makkelijk? Ben ook graag de optimist.
Maar serieus, wat zou jij doen als het dan niet past?

Er staat een test video over de kofferbak ruimte en daar gingen iets van 10 kratten in...
Als je echt twijfelt neem je even contact op met de leverancier om de mogelijkheden te bespreken of je regelt een andere auto / dakkoffer / aanhanger.. Er zijn vele wegen als je twijfelt. Als je ver moet rijden zou ik zekerheidshalve iets regelen en nog meer bestellen. Dan weet je zeker dat het ook zin heeft.

Optie van Pietje is top, maak je je helemaal geen zorgen 1756905500444.png

Als je echt twijfelt neem je even contact op met de leverancier om de mogelijkheden te bespreken of je regelt een andere auto / dakkoffer / aanhanger.. Er zijn vele wegen als je twijfelt. Als je ver moet rijden zou ik zekerheidshalve iets regelen en nog meer bestellen. Dan weet je zeker dat het ook zin heeft.

Optie van Pietje is top, maak je je helemaal geen zorgen Bekijk bijlage 1812810

Ik zal inderdaad ook even een berichtje doen naar de betreffende zaak.

Niks meer bij bestellen is geen optie begrijp ik. :)

Of het past? Goeie vraag, dit is mijn kofferbak namelijk :d... Vorig jaar lag het op de achterbank zogoed als tot het dak beladen vanuit duitsland.
Sinds kort wel grotere auto (seat leon van de foto) vorig jaar peugeotje 206 paar keer helemaal afgeladen! Ook in die auto zat deze subwoofer 🤣 kofferbak heb ik niet dus!
1000136450.jpg

Hallo Vuurwerk Freaks,

Er speelt al een tijdje een vraag in mijn hoofd: past het wel.

We houden ons natuurlijk allemaal keurig aan de 25 kg regel. ;)

Toch speelt bij mij de vraag, gaat het allemaal wel passen in één keer?
En wat als deze niet past en de winkel op grote afstand ligt?
Het is voor mij de eerste keer dat ik een flink aantal dozen bij 1 winkel mee wil nemen. (dummies natuurlijk)
Maar ergens bekruipt mij het gevoel dat ik iets wat uitgeschoten ben. (mompelt laatste keer)

Ik heb al gezocht naar de afmetingen, maar de twijfel is groot.
Dus nog een extra doosje of 2 bestellen staat dan ook even op pauze.
Ik vind het gewoon erg lastig inschatten maar er zullen hier vast mensen zijn met meer ervaring op dit vlak.

Misschien zeggen jullie wel past makkelijk...

Dus mijn vraag, past het?

Het betreft een Opel Corsa 2021, en er gaat een passagier mee.

De lijst: (welke mogelijk nog groter wordt)

Atlantis
Gracefulness
Thermal Jewels
Dumbum 16/20 2x
Dumbum Triple Shot
Big Color Orcs
Full Assault
Future Aurora
Big Rhino
Peking Opera 100
Scuba
Iro Kin Beauty
Ghostbuster
Fire Festival
Centurion
Smoke Elephant
Devils Dynamite

Wordt dit twee keer rijden, met twee autos of een aanhanger mee haha?

Bij voorbaat dank!

Moet lukken, maar zou eerder kiezen voor twee keer rijden, zodat je nog twee keer zoveel kan bestellen :)

Er kan altijd meer in dan je denkt. Zelf leg ik nog kleine cakes onder de stoelen. Met goed puzzelen past er veel op de achterbank. En je kan ook nog een doosje bij het voeteneind van de passagier wegleggen. En de bijrijder kan een doos vasthouden

Er kan altijd meer in dan je denkt. Zelf leg ik nog kleine cakes onder de stoelen. Met goed puzzelen past er veel op de achterbank. En je kan ook nog een doosje bij het voeteneind van de passagier wegleggen. En de bijrijder kan een doos vasthouden

Aah dat onder stoelen is een goede tip, daar had ik niet aan gedacht voor het kleine spul inderdaad! :thumbsup:

Back
Bovenaan