Janniekske
VWC lid
Heel erg benieuwd hoe deze presteerd in de straat. Jaartje wachten denk ik zomaar om deze te kopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg benieuwd hoe deze presteerd in de straat. Jaartje wachten denk ik zomaar om deze te kopen.
Was ik ook van plan, maar aangezien ik er 1 gewonnen heb... toch maar ff testen dit jaar als die tenminste een beetje droog is! Maar dat zal wel aangezien ze al ff in de bunkers staan.
Toch even gekeken of de chinees zijn werk goed heeft gedaan...
Ziet er netjes uit bij alle cakes
Bekijk bijlage 36308
Toch wel bizar dat als we dit zelf doen het zwaar illegaal vuurwerk wordt. Maar als we het door een Chinees aan elkaar laten lussen het opeens legaal blijft.
Precies dat is ook mijn gedachte, 2 jaar geleden zwaar voor gestraft en dan kijk ik naar die lonjtes, ik deed het gewoon op de zelfde maniermaar ach, deze party raiser gaat ook hier in de straat knallen
![]()
Moet hier nog iets bij gedaan worden tegen vonkoverslag?
Deze gekregen i.p.v. de Detonation Box die helaas niet op voorraad was. Party raiser is ongetwijfeld een mooie box, maar zitten veel vergelijkbare effecten in met producten die ik al heb. Bovendien vind ik het geweld van de Detonation Box nog mooier. Maar het is niet anders!
Ik heb het andersom. Heb je even PB gestuurd om te ruilen wellicht? Had Detonation besteld, maar heb liever de partyraiser![]()
Gestraft?
Kreeg je bezoek?
Jaa, kreeg een bezoekje op 30 december 2015,, zwaart gestraft door het knutselen met vuurwerk zoals de rechter het vertelede