Partij voor de Dieren wil vuurwerkverbod

Ik weet het even niet meer. Waren ze bij deze Partij voor de Dieren nou voor of tegen dierensex?

Ik hoop het laatste. Dan staat mijnheer Vos lekker lang droog.

Als dat geen droge humor is, dan weet ik het ook niet meer :p

wat lopen ze nou te zeiken het is maar 1 keer in het jaar .
als ze het afschaffen komen wij allen toch in opstand .
beter houden hun hun mondjes dicht . mocht het afgeschaft worden dan gaan de mensen zelf expermenteren en krijg je nog meer slachtoffers is dat wt ze willen !!

tja wat moet je er van zeggen ik denk dat de meeste mensen er anders over denken!
ze zullen zoiets doms er toch niet door krijgen

En ik wil een verbod op de partij van dieren! Oké jongens, voor dieren is dit een zware dag... maar moet dat lijden tot een verbod? NEE, mensen die met vuurwerk een dier kwaad doen mogen ze voor mij op pakken en zeer hard ook! Wij liefhebbers en de meeste normale mensen zouden dit nooit in hun hoofd halen, laat staan doen... we moeten weer lijden onder de slechte!

Maar gelukkig heeft deze partij het niet voor het zeggen!

"80% Van de bevolking koopt helemaal geen vuurwerk, het is dus een kleine groep die het letterlijk voor de rest verknalt."

Whahaahhahaa alleen deze zin al.

Laat ze lekker mekkeren. Tegenwoordig heb je vankantie parken voor dit soort mensen. Ga daar lekker heen.

Verdorie 1 dag in het hele jaar... dit kan je toch niet serieus nemen. + weg 65 miljoen omzet... Echt fantastische ideeën heeft die partij ! :bonk:

Partij van de Dieren.... Dat is toch die partij die voor spek en bonen in de kamer zit en in de tussentijd flink geld op strijkt? Ja dat is toch die partij met de fractievoorzitter die in een of andere christelijke sekte zit? Ja ik weet het weet het weer, dat is die partij die werkelijk geen enkel debat serieus genomen wordt en ook geen debat kan voeren???

Jongens maak je geen zorgen zo'n partij is geen bedreiging voor een mooie traditie zoals o&n. Veel geblaat en weinig wol:D:D:D

Dus als ik het goed begrijp uit dit artikel alleen de mensen die daadwerkelijk vuurwerk kopen plezier aan vuurwerk (20%). Want die verknallen oud en nieuw voor de mensen die het niet kopen (80%). Yeah Right, Daarom staat heel Nederland op de stoep te kijken naar het vuurwerk wat in de straat wordt afgestoken.

Er zullen nog veel mensen raar staan opkijken als er geen mooi vuurwerk meer door de buurman wordt afgestoken...

En dan is het 00.00 gaan ze allemaal naar buiten naar het vuurwerk kijken "oo wat mooi".

Precies! Iedereen altijd ''Ja vuurwerk is slecht voor het milieu dieren etc''
Maar dan zien ze het en dan. ''Eigenlijk best wel mooi he?''
En die Giro Brandwondenstichting heel goed enz maar ik geef het liever aan vuurwerk uit he? :rolleyes:

En dat van die 80% Geen vuurwerk? Your right ik zie bij oud en nieuw alleen maar kleuren de zwarte hemel is uit den boze hier!

Dus mijn ingeving : Weer een mislukte actie tegen vuurwerk die nog jaren doorzalgaan

Groeten Derk:bye:

Back
Bovenaan