Partij voor de dieren kritisch over waal in vlammen.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Duizenden mensen waren zondagavond traditiegetrouw getuige van de Waal in Vlammen, het jaarlijkse vuurwerk tijdens de Vierdaagsefeesten. Toch is niet iedereen even te spreken over dit jaarlijkse festijn. Fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren Michelle van Doorn uitte kritiek op het spektakel.NIJMEGEN –

Lichtshow
“Wat een slecht idee dit, midden in het broedseizoen”, laat Van Doorn weten via Twitter. Van Doorn biedt de organisatie een alternatief: “Volgend jaar maar een lichtshow? Dat scheelt ook een hoop fijnstof, zware metalen en rotzooi.”

Korstondige lol
De eenmansfractie VoorNijmegen.nu vindt de opmerking van Van Doorn ‘zuur’. Van Doorn reageert: “Het is realistisch en met oog voor gevolgen, bij-effecten en anderen. Jammer dat jullie de kortstondige lol boven alles stellen.”

https://rn7.nl/nieuws/partij-voor-de-dieren-kritisch-over-waal-in-vlammen

Broedseizoen in juli.? Volgens die gasten is het altijd broedseizoen

Op papier gezien van maart tot en met juli geloof ik. Maargoed, word hier niet goed van al die bomenknuffelaars. Wij moeten rekening houden met de vogels, maar wie houd er rekening met ons. Nieuwe paaltjes in de tuin... Wat denk je, binnen een week helemaal volgescheten door die beesten.

En dan nog niet gesproken over het volk dat ons land word binnengelaten en onze rust komen verstoren?:bonk:

Alles moet maar politiek correct zijn in Nederland en de zeikerds hebben de macht momenteel.
Wat kijk ik toch uit naar de toekomst van dit land:thumbsup::applause:

Volgend jaar maar een lichtshow?

Ik mag hopen dat de partij zelf eens een keer het licht gaat zien..

Die dieren kunnen tegen de geluiden die worden gemaakt, er zijn immers veel hardere/irritantere geluiden, dus dat gebruiken als reden is complete onzin! En al hebben we het over het milieu, er varen dagelijks duizenden schepen over het water daar, die maken VEEL meer vervuiling waar per schip dan 1 zo'n vuurwerkshow in al die jaren heeft gedaan. Dus ook complete onzin.

De dame in kwestie is volgens mij een broedkip.

Wat herdervriendje zegt klopt.
Dieren wennen aan herrie, alleen van die dieren knuffelaars krijgen ze een levenslang trauma.

Back
Bovenaan