Och waar gaan de leden van dit forum heen?? Voorheen was dit vuurwerk nog gewoon bespreekbaar en was iedereen nog relaxed tegen elkaar. Nu VWC de keuze heeft gemaakt prof vuurwerk van dit caliber im de ban te doen is iedereen die tegen is ineens wakker geworden en voelen zij zichzelf verplicht continue argumenten als traditieverpesters, misbruikers en hier zijn papieren voor nodig blah blah blah waar waren jullie toen dit nog gewoon bespreekbaar was? Echt zielig gedrag echt laag echt laag
Ik was 13 toen ik mijm eerste shells schoot cobra's en eXplods afstak. Niks slopen
Gewoon volle gas stoken volgens alle info die ik via dit forum had... Resumé prof vuurwerk kan prima door een consument worden afgestoken. Ik ben het levende bewijs. Daarnaast is wat wij hier illegaal vuurwerk noemen, ik noem het liever proffesioneel dan illegaal maargoed, ook in het buitenland tot china aan toe gewoon voor de consument beschikbaar... Ik heb een keer een proffesionele show mee gebouwd zonder enige papieren etc als het dan zo gevaarlijk is blah blah blah waarom liet dat bedrijf mij dan met shells tot 12" aan toe salutes tot 3,5 kilo flash per stuk rond sjouwen en de mortieren in zakken? En quickfuse knippen met eem schaar statische electriciteit verhaal buiten beschouwing gelaten