Paranoid Lunatic [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1572
Artikelnaam: Paranoid Lunatic
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 470 gram
Aantal Schoten: 50 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 47,50
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
img_0939.jpg

1572-paranoid-lunatic.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nette cake. Deze waaier heeft lekker veel salvo's waardoor ie best lang duurt. Meeste fancakes zijn heel snel afgelopen.
Mooie mines ook, prijs is ok.

Ik vraag me alleen af of die salutes niet als laatste moesten ipv 1-na-laatst.

Te veel crackling en die salutes dat is gewoon jammer, ook komen de salutes niet veel boven de andere boeketten uit..

De mines in afwisseling met de tails vind ik dan wel weer een leuke toevoeging.

@zwartecobra
Hetzelfde als bij de Inglourios bastard.
Ik snap dat je hem mooi kan vinden maar zou je ook uitleg of argumenten kunnen geven. En baseer je dit op een demo of puur op het filmpje? alvast bedankt.

Ik heb hem zelf nog niet live gezien dus ik kan er niet veel over zeggen. Maar als ik op het filmpje af ga is het een redelijk mooie cake alleen hadden ze van mij wel wat meer kruit mogen gebruiken aangezien de boeketten op het filmpje mij niet helemaal goed gevuld lijken. En je betaald toch de prijs van een volle 500 grammer terwijl deze nog ineens helemaal afgevuld is. Nou wil ik niet zeggen dat een cake geen volle lucht kan geven zonder helemaal afgevuld te zijn in tegendeel soms, maar dat is bij deze naar mijn idee niet het geval.

Blok is me veels te duur, maar ik ben gewoon een fan van een v-shape (zo heet dat toch?:p), dus bijna elk blok die zo'n v-shape heeft vind ik geweldig:D (al heb ik d'r zelf nog nooit 1 gehad door de prijs van die dingen...)

Gaat deze dit jaar ook nog omlaag ? anders gaat zijn broer van 39.95 nu. Deze er helemaal uit werken haha. ( hoop stiekem op verlaging naar 30 euries. D:)

Had ik niet van jou verwacht Rob... Kwartslag draaien zou fijn zijn :p

Grappige opbouw in deze cake. Je denkt dat de salutes het finale-salvo zijn en dan komt er tot je verrassing nog een salvo :)

Had ik niet van jou verwacht Rob... Kwartslag draaien zou fijn zijn :p

Grappige opbouw in deze cake. Je denkt dat de salutes het finale-salvo zijn en dan komt er tot je verrassing nog een salvo :)

Bedoel je dat de cake niet in de juiste schietrichting staat Johan? Ik sta achter de camera he ;) Bij alle cakes roep ik er altijd bij hoe ze geplaatst moeten worden, maar ja, af en toe... hahaha

Vindt de cake niet bijzonder als ik het filmpje van Rob bekijken.

Boeketten zijn niet extreem groot, nee voor €50 zijn er cakes met meer geweld te koop.

Voor 50 euro zou ik hem ook niet kopen. Maar hij is nu in de (voorverkoop) aanbieding bij Zena voor maar 20 euro. Voor zo'n prijs kan ik hem niet laten liggen.

Deze Cake ging bij mij de mist in. De eerste 2 rijen geen probleem, de rest volgde vrijwel in 1 keer salvo tegelijk.

Back
Bovenaan