Paranoid Hood 104's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: ZFC 1670
Artikelnaam: Paranoid Hood 104's
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: ca. 1675 gram
Aantal Schoten: 104
Effectomschrijving: 4 topcakes, Mixshape cake met giga mijnen en professionele waaier style.
Tijdsduur: ca. 60 seconden
Stijghoogte: ca. 55 meter
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 119,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1670__geisha_paranoid_hood_104shots_cakebox_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap het ook niet helemaal. Kan er geen waaier in ontdekken. Geen giga mijnen ook trouwens.

Ik vraag me af of ze wel de goeie cake schoten. Vond het wel een lekkere trouwens. Lekker lang en snoeiharde burst. En.... De Killer Instinct kwam er volgens mij twee keer in terug met z'n prachtige rood en felle appeltjes groen. Prachtig, alleen zoals gewoonlijk niet terug te zien op de film.

Ik snap het ook niet helemaal. Kan er geen waaier in ontdekken. Geen giga mijnen ook trouwens.

Ik vraag me af of ze wel de goeie cake schoten. Vond het wel een lekkere trouwens. Lekker lang en snoeiharde burst. En.... De Killer Instinct kwam er volgens mij twee keer in terug met z'n prachtige rood en felle appeltjes groen. Prachtig, alleen zoals gewoonlijk niet terug te zien op de film.

De giga mijnen zijn misschien die van de killer instinct? De mines onder de effecten zijn ook best groot. Maar ik vraag me af of dit wel de goede was omdat er geen fanshape te zien is.

Is dit niet gewoon een omlabeling van de Event Horizon Z-3 ? Het aantal schoten en de plaatjes (Fan en I-shape) lijken wel verdacht veel op elkaar.

Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan hebben Zaliotuur! Dat vind ik geen vervelende doos. Mooie crossettes in waaier vorm. Goeie kleuren verder ook. Alleen de cakes wel zo aansteken dat je met de crossettes eindigt.

Iemand deze gehad afgelopen jaar ? Filmpjes die tot nu toe gepost zijn kloppen niet met de omschrijving en foto. Ik zou een omlabeling van de Event Horizon Z 3 verwachten.

Iemand deze gehad afgelopen jaar ? Filmpjes die tot nu toe gepost zijn kloppen niet met de omschrijving en foto. Ik zou een omlabeling van de Event Horizon Z 3 verwachten.

Het schijnt ook geen directe omlabeling van de Horizon te zijn. Vorm is wel hetzelfde maar effecten (deels?) verschillend. Ben ook benieuwd naar het uiteindelijke filmpje.

Geen rare bak! Zeker niet als je bedenkt dat deze in diverse freakacties wordt aangeboden voor een leuke prijs!

Deze ook besteld in Pijnacker! Zag er goed uit van wat ik mij nog kon herinneren op grond van het filmpje uit mijn post #13! Jammer dat het filmpje is verwijderd, want de demo en productfilmpjes kloppen niet met de omschrijving en laten hele andere uitwerkingen zien! Nu heb ik verder niets meer dan het ene verwijderde straatfilmpje gezien! Iemand deze nog gefilmd of iets kunnen vinden aan correct beeldmateriaal?!

Ik had vorig jaar slechts 1 straatfilm gezien, die ineens van YT was verdwenen! De straatfilm kwam totaal niet overeen met de product of demofilms! Ik was dus benieuwd en kocht deze dus speciaal voor de waaier met dikke mines! Wat denk je, waaier cake A, stopte deze halverwege! :( Zeer jammer! Aangestoken D-C-B-A! Film gemonteerd!

Back
Bovenaan