Paradise

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2468
Artikelnaam: Paradise
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 24,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens een vuurwerkfolder was bevat deze pot 500 gram kruit, verdeeld over 36 schoten. De effectomschrijving luidt: gekleurde staarten, glitter en parel effecten, harde knallen. De pot wordt geadverteerd alsof hij is afgeprijsd van €54,95 maar kost gewoon €24,95 begrijp ik.

Deze heb ik vanavond live mogen aanschouwen en ik kan wel zeggen dat het een topcake is voor 25 euro! Op de demo ging er alleen wel van alles mis, waardoor ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen dat het ook echt deze is.

ik wil wel weten hoe deze presteerd..
heb 'm besteld voor 19 euro.. kan dus nie veel aan fout gaan lijkt mij; maar alsnog.. iemand een filmpje?:D

Ik heb geen filmpje, maar ik garandeer je dat hij zo mooi is, dat je zelfs voor de dubbele prijs nog zou overwegen hem te kopen!;)

Nah 25 euro voor een 36 schots,niet verkeerd hoor! Mooie heldere kleuren,met rode en daarna gouden strobe. Gevolgd door brocade,s en een prachtige finale Topper!

Ik twijfelde nog maar het is echt een topper voor dat geld. Ik neem hem morgen zeker mee, geen twijfel over mogelijk.

20 euro hier in Arkel.
Heb er maar even 2 meegepikt.
Afgaande op het filmpje lijkt het mij een topper.

Voor die €24,95 die ik er voor betaald heb was het een erg goede pot. Mooie multi color peony's met kleuren die je niet vaak ziet gevolgt door gouden palmen en de finale was erg mooi met beide effecten gecombineert. Ik zou er trouwens geen €54,95 voor betalen wat de folder als normale prijs vermeldde, dat is te duur voor deze pot. Hoewel ik betwijfel of hij volgend jaar wel €54,95 zal zijn...

Back
Bovenaan