Papieren folders

Dynasty ligt ook al in de winkels :) heb er hier 2 liggen van 2 verkoop punten en allebij voeren ze ene andere folder dus kan zown beetje 90% van de dynasty collectie krijgen :)

Ben van daag gaan fietsen!
heb een kleinbeetje gehaald:

Hair Shop Cor te Heemskerk (Diamond, Mercurius)
Ronalds Adventure Shop te Beverwijk (Diamond, Shogun)
Siro/Enorm te Uitgeest ( Dynasty)

Nog niet gehaald maar wel in de winkel!
Hermans marine te ijmuiden ( High performance, Pyro Power, Crown, Phoenix, Dynamic)

Morgen dan maar even naar de Siro rijden, als het goed weer is. De andere folders heb ik al binnen. Je had even moeten zeggen over Hermans Mariene, dan had ik er 3 meegenomen ook een voor jou en Vincent.

Bedankt voor het melden, heb ik morgen ook weer wat te doen!

bedankt Di resta, we wouden heen gaan maar waaide er hard ( vincent was moe :p ) dus niet gehaald. maar bij siro moet je er na vragen ze ligen onder de balie en je krijgt er maar 1 :shocked: gewoon vragen voor oom enzo!

Heren,
Vandaag de Hardix folder geritseld, van Mooij vuurwerk Rijnsburg ZH. In het extra foldertje staat het vuurwerkcrew logo zoals in de banner, heel prima! Een hoop mensen gaan dit zien in de bollenstreek! (en andere regio's waarschijnlijk).
Proficiat! Grtz, Roel.

Heren,
Vandaag de Hardix folder geritseld, van Mooij vuurwerk Rijnsburg ZH. In het extra foldertje staat het vuurwerkcrew logo zoals in de banner, heel prima! Een hoop mensen gaan dit zien in de bollenstreek! (en andere regio's waarschijnlijk).
Proficiat! Grtz, Roel.

Leuk te horen Roel dat je het mooi vind:)
Er zullen inderdaad aardig wat ogen over de hardix folder heen vallen:wink:

hehe ook mijn eerste vuurwerkfoldertje binnen:

Vuurwerkland Lelystad

Verwacht deze week nog heel wat foldertjes :p

Rond 5 december zullen ze grotendeels allemaal al uitgegeven zijn. De enigste folder die ik nog mis is die van Zena Haarlem die ik hoop te krijgen bij de demonstratie aanstaande donderdagavond, als de demonstratie doorgaat in ieder geval!

Ik hoop ook dat ik hem krijg want is mooie folder. maar hopen dat het donderdag doorgaat!

ik heb zelf nu de folders al van

vuurwerkland rijen
zena tilburg
boerenbond
breeshoten dealer
vuurwerktilburg

dus het schiet al aardig op! ik zit er iig nog op 2 te wachten voordat ik echt bestel.

Ja, ik wacht nog op de folder van Jan Van Beurden..

Mn favo-winkel mja, doet die dit jaar nog aan vuurwerk offeuh? ik zie al de borden ook niet hangen enzo....

*het is zon 50 seconden van me huis

Gewoon even navragen natuurlijk! Vandaag ook de folder van Happy Days binnen gekregen bij de Woensdagskrant. Aangezien mijn broertje die loopt hebben wij nu een stuk of 50 vuurwerkfolders... :D

Geen flauw idee waar

Bij de carwash vna Jan weten ze van niks
de TC is alleen open als ik geen tijd heb
en de friettent is niet meer van Jan:P

Dus gewoon wachten denk ik..

De folder van Hollandivani te Beverwijk komt pas in weer 51/52 in de zondagkrant te staan.

heb ook de happydays folder vandaag gehad:D andere daimond folder dan Ronald adventure! gaat best lekker zo:D

Back
Bovenaan