Ik heb panorama een fb bericht gestuurd en ik ben best tevreden met het antwoord

"Beste panorama,
Ik las jullie stuk over vuurwerk en er vielen mij een paar foutjes op, ik zou het fijn vinden als jullie dit willen aanpassen.
1. Het hondje ging dood door ILLEGAAL vuurwerk
2. Brievenbussen slopen hoort ook niet bij O/N
3. Dat 60% van de NLers bang is voor vuurwerk is niet waar, dat onderzoek is onjuist uitgevoerd en dus zeer subjectief.
4. Dat met die kat van vorig jaar bleek een hoax te zijn
5. Het vuurwerk was ONDER de kinderwagen gegooid, niet erin.
Ik hoop dat jullie het stuk willen aanpassen aangezien jullie vuurwerk in een kwaad daglicht zetten. Legaal vuurwerk is niet erg, de 99% die normaal met vuurwerk om gaan zijn niet de slechteriken, dat zijn de rotte appels die met illegaal vuurwerk alles voor de rest ver*****n.
"
Antwoord:
"Bedankt voor uw opmerkingen, Maar als u het bericht goed leest, zie je ook dat wij veel voordelen geven van vuurwerk. Zo kunnen onze lezers zelf een mening vormen. Om op uw opmerkingen in te gaan:
1. Deze zullen we aanpassen.
2. Dit was bedoelt als grap, jaarlijks worden er ontzettend veel brievenbussen opgeblazen met vuurwerk, óók tijdens Oud en Nieuw.
3. Wij zouden graag willen weten waar u de informatie heeft gevonden dat dit onderzoek niet klopt. Als dat inderdaad zo is, zullen wij het aanpassen.
4. Er zijn meerdere verhalen geweest dat een kat is overleden aan vuurwerk. Niet alleen de hoax van vorig jaar.
5. Ook deze zullen we aanpassen.
Het is niet onze bedoeling geweest om vuurwerk in een kwaad daglicht te zetten. Onze excuses ervoor dat u dit zo ziet!"