Panda Cake [Ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 480.2296
Artikelnaam: Panda Cake
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 6x19 schots
Effectomschrijving: 6 assortiment 19 schots cake. let op! Deze afbeeldingen hebben niet het originele label
Tijdsduur: n.v.t.
Stijghoogte: n.v.t.
Richtprijs: info volgt

480.2296.png

Wij danken Mercurius voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Als mijn dealer deze panda cake,s gaat verkoop komen ze zekers op me lijstje :D

Ben zeer benieuwd naar de prijs en zekers ook naar de effecten

Wanner ken van deze assortiment filmpjes verwachten ben wel benieuwd naar deze cake,s

De prijs weet ik wel als ik het goed heb gaan ze rond 89,00 euro kosten

Ik ben een echte fan van dit soort pakketten. :handsup:

De prijs valt nog wel mee (in vergelijking met de adviesprijs van het Rubro Buurtassortiment).
Het aantal gram per batterij (200gram pst) valt echter wel enigzins tegen. Op het filmpje van whazzup staat echter 288gram. :confused: Wat is het nou?

Ik ben een echte fan van dit soort pakketten. :handsup:

De prijs valt nog wel mee (in vergelijking met de adviesprijs van het Rubro Buurtassortiment).
Het aantal gram per batterij (200gram pst) valt echter wel enigzins tegen. Op het filmpje van whazzup staat echter 288gram. :confused: Wat is het nou?
Waar zie je 200 gr staan dan?

Op diverse websites die dit pakket aanbieden.
Kennelijk een drukfoutje want in het Hardix topic staat; "258,96 gram per cake" zie ik nu.

Op diverse websites die dit pakket aanbieden.
Kennelijk een drukfoutje want in het Hardix topic staat; "258,96 gram per cake" zie ik nu.

Er is ook een panda assortiment wat oa bij valk wordt aangeboden. Die komt van Panda duitsland, met 200gr. Maar die hebben totaal andere labels, en is een assortiment van 8 cakes.

Bij Ebbers doe het zelf in Giesbeek kost dit setje 70 euro, omgerekend is dat 11,67 euro per pot. Het is een tip, doe er je voordeel mee.

ow haha mooi zo!:)Ben echt benieuwd hoe ze het doen, was eigenlijk 2e keus omdat ik te laat was met het bestellen van de extreme salute 2.0

Back
Bovenaan