'Palmeiland' Dubai geopend met groots vuurwerk

Ja, dat filmpje kwam van mij. Het voelde aan of je in een war zone terecht was gekomen. Echt ongeloofelijk, en wat een verspilling van geld, maar ja, dat is Dubai, bedankt voor de olie dollars :-)

Verspilling, verspilling. Vind het nog wel meevallen hoor. Het is daarnaast ook gewoon erg mooi. Het hele eiland dat vind ik meer verspilling van geld. Ik bedoel er is op het land zelf meer dan ruimte genoeg om huizen en dergelijke te bouwen :wink: :)

Verspilling, verspilling. Vind het nog wel meevallen hoor. Het is daarnaast ook gewoon erg mooi. Het hele eiland dat vind ik meer verspilling van geld. Ik bedoel er is op het land zelf meer dan ruimte genoeg om huizen en dergelijke te bouwen :wink: :)

Verspilling? Hoezo? Het heeft ons Nederlanders heel veel geld opgeleverd (opspuiten van het nieuwe land). Ten tweede is daar geld in overvloed. En verspilling is het niet want de koning/prins wil juist dat als de olie op is daar dat het land zich kan profileren als toeristische attraktie. En zeg nou zelf, wil jij met 45-50 graden celciuis in een woestijn zitten? Geef mij dan maar lekker een huisje op 1 van de palmeilandjes. Verspilling is het ook niet geweest omdat alles al lang vantevoren was verkocht. Er wordt dus geld mee verdiend.
En het is geen groot land, kijk hier maar eens: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=n...4.9646&spn=6.75884,9.84375&t=h&z=7&iwloc=addr Net zo groot als Nederland. Alleen maar zand zand zand en nog eens zand.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan