Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had de Blue Palm en hij was erg lekker, grote effecten en harde burstknallen. Ook deze cake ging bij mij verschrikkelijk snel, 3 of 4 schoten tegelijk steeds.
dit hele assortiment zat in de collectie van mij en michael / pyromaniac .
in het 20 schots assortiment zat nog 'n palm pot en in het kofferbak pakket zat ook nog 'n palm pot .
dus totaal hadden 8 palm cake's , waardoor we 2x 4 tegelijk hebben kunnen schieten .
het was echt top , wat 'n geweld , en die palms zijn zoooo groot , niet gezond meer .
Had ze niet gehaald omdat ze tijdens de demo's in mijn ogen te snel leegschoten. Maar na het zien van de straatfilmpjes ben ik overtuigd en je kunt ze mooi als finale van een project gebruiken.
Ik had deze als eerste gezien tijdens een demonstratie. De effecten waren heel groot en de knal was dik in orde. Maar omdat het tempo te hoog lag had ik ze niet gekocht. Er zit geen vaste volgorde in, de één schiet alles in 1 keer leeg, de andere doet er 20 seconden over..
klopt ruben!
maar toen ik ze met oudjaar nog in een project had gestopt
had ik gelukkig nergens last van.
alles begon gelijk en eindigde ongeveer gelijk!(iig geen door schieters)
Afgaand op de reacties en de filmpjes denk ik dat ik mijn sierpakket voor dit jaar heb gevonden. Ik hoop wel dat de prijs min of meer gelijk blijft aan 75e. Ben erg benieuwd...