Palm Assortiment [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01272
Artikelnaam: Palm Assortiment
Aantal schots: 16
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Effectomschrijving:
Zes verschillende Zena batterijen met alleen maar palm-effecten. In 1x de hele serie te pakken!
Verpakkingseenheid: 2/6
Prijs: € 99,95

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm klinkt een beetje als de palm budget potjes die te koop zijn bij onze zuider beuren.
erg intressant dit

nu ik hem gezien heb ben ik erg onder de indruk!
zeer mooi en een erg lekkere burst!
bij sommige was de burst net te hard wat dan een beetje tenkoste ging van de palmen

Inderdaad, alle 6 de potjes zijn geschoten vanavond en alle 6 goed.
Goed, wat zeg ik? Uitmuntend, helemaal voor die prijs.
Single geschoten, dus je krijgt een goed beeld.
En ze gingen hoog en ze schoten breed met prachtige mooie palms.
Heel erg mooie cake,s, een aanrader hoor.

Yes, dit is zekers een dikke aanrader! :yes:
Best een verassing inderdaad, want ik verwachtte "gewoon" een leuk cakeje. Maar dit zijn echt verassend goede cakes, en al helemaal voor het geld! Daar kan je nog eens dingen mee doen, combineren...
Ik vond persoonlijk de Gold/Blue Palm "Gold Tail up to Golden Willow+Blue Palm" veruit het best. Nét wat bijzonderder dan de andere. Maar de hele serie is goed, met volle boeketten, grote boeketten en prima burst.
Orange Palm had ook een goede kleur erin verwerkt. Red Palm en White Palm vond ik minder goed.

mm

mm

Waren inderdaad potten met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vooral de oranje versie sprak erg aan!
Leuke budget potten!

Yes, dit is zekers een dikke aanrader! :yes:
Best een verassing inderdaad, want ik verwachtte "gewoon" een leuk cakeje. Maar dit zijn echt verassend goede cakes, en al helemaal voor het geld! Daar kan je nog eens dingen mee doen, combineren...
Ik vond persoonlijk de Gold/Blue Palm "Gold Tail up to Golden Willow+Blue Palm" veruit het best. Nét wat bijzonderder dan de andere. Maar de hele serie is goed, met volle boeketten, grote boeketten en prima burst.
Orange Palm had ook een goede kleur erin verwerkt. Red Palm en White Palm vond ik minder goed.

Toen ik deze hier zag verschijnen dacht ik eerst dat het de nederlandse versie van de Z39 palmpotjes ging worden. Niets bleek minder waar!
De palmen zijn mooier gevuld en een stuk groter...erg mooi!

Goede cakes met een prima burst! Aanrader!

Opmerking: zien jullie dat die tweede cake (Silver Palm) van de film véél sneller gaat?
Opmerking 2: de kleuren waren in het echt véél beter dan hier op film.
Opmerking 3: bij de "Gold Tail up to Golden Willow+Blue Palm" zie je de golden willow op de film helemaal niet, terwijl die in het echt juist zo mooi was!
Opmerking 4: de finale is steed in een soort fan-shape geschoten. Opmerkelijk in een pot die verder gewoon recht omhoog schiet!

Topcakes voor een goede prijs! Mooie brede palms met een heerlijk harde burst. Zoals Darksoul al zei zie je op het filmje niet alles even duidelijk, live waren ze nog mooier!

Back
Bovenaan