Pakkie Peuken

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Pakkie Peuken
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Veilig vuurwerk met deze aansteek-peuken.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Bekijk bijlage 9398

Laatst bewerkt door een moderator:
Aanvullende info:

Aantal: 10 stuks in een pakje
Omschrijving: De nieuwste en veiligste aansteeklonten: het pakkie peuken! Vuurwerk afsteken met een verhoogde funfactor!
Tijdsduur: Brandduur zou 30min. per peuk zijn (maar pin mij er niet op vast)
Prijs: € 2,00 per pakje

Lesli had afgelopen jaar ook zoiets de Aansteeksigaar.

Toch leuk concept.
Al neem ik liever een normaal aansteeklontje het is me iets te duur.
Of een Pocket Torch.

Al is het wel leuk bedacht! :)

Inderdaad grappig bedacht!

Maar vraag me af of ze door de CE keuring heen komen :angry:
Ze zijn namelijk het verplichte "Roken is dodelijk" zinnetje erop te zetten:).

Erg goed verzonnen inderdaad! Ziet er ook erg leuk uit!

@Bovenstaand
Waarom zijn ze dan verplicht om dat erop te zetten? Het heeft niet de namen ''sigaretten'' dus waarom zou het dan moeten?

Geweldig en helemaal naar mijn smaak en over de opmerking dat ze te duur zouden zijn ben ik het helemaal niet mee eens, omgerekend zijn ze namelijk goedkoper dan aansteeklonten. Enige probleem voor mij is dat ik mij dan steeds zou vergissen in mijn peukie, lol

Geweldig en helemaal naar mijn smaak en over de opmerking dat ze te duur zouden zijn ben ik het helemaal niet mee eens, omgerekend zijn ze namelijk goedkoper dan aansteeklonten. Enige probleem voor mij is dat ik mij dan steeds zou vergissen in mijn peukie, lol

Whehe lijkt me niet fijn om hier een hijsje van te nemen nee :P

tja het is toch al gouw goedkoper dan echte sigaretten . :p
het ziet er leuk uit allemaal maar ik denk dat ik het gewoon op de oude vertrouwde lont hou

haha geweldig.
ik zou wel eens willen weten wie de bedenker was/is van het pakkie peuken.
ga ze zeker testen dit jaar.

Wees gerust er zit een stop op, je kunt niet inhaleren :)
Voor het filter gaat ie echt uit.
Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

Leuk mortiertje met die etappe fluit in het filmpje en dat pakje peuken moet ik inderdaad ergens vandaan toveren voor mijn zoontjes :)

Vind het een leuk concept, voor ouderen.
ben bang dat het jongeren meer meegeeft dat roken leuk is, en dit is natuurlijk niet de bedoeling. Tuurlijk zijn hier de meningen over verdeeld als iets wat slecht is en door sommige leuk gevonden wordt je niet mag promoten. daarom vind ik dat je dat als ouder zelf moet beslissen en zitten ze ook bij ons in het assortiment

Staat gelukkig duidelijk op de verpakking en op het aansteeklont duidelijk dat inhaleren niet de bedoeling is!. Verder zien ze er grappig eruit maar had zelf er meer van verwacht. Overigens branden ze gewoon de dikke 20/30 minuten en blijven ze ook gewoon recht dus das wel ideaal! :)

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

Twee pakjes van gehaald voor de fun-factor.
Maar had ergens wel iets betere afwerking verwacht. Maarja... Je kan niet alles hebben.

Overigens is "niet om in te roken" geen correct Nederlands. Het had óf "niet om te inhaleren" óf "niet om te roken" moeten zijn. Nu mag je niet ín de aansteeklont roken.

IMG_0422.jpg

IMG_0424.jpg

Back
Bovenaan