Paasvuurwerk Kalkriese DE 8-4-2012

Fijn dat je het inmiddels al zo opgepakt hebt verder middels pm (wist ik niet), en deze uitleg eraan toevoegd.
Maar gelijk heb je, we houden erover op, en genieten nog van al je filmpjes die mogen komen:). Want die zijn altijd weer super, dat weet je!

Ok ik zeg er nog 1 ding over haha,ik had deze film ook voor mezelf kunnen houden en volgend jaar weer kunnen gaan zonder het jullie mee te delen maar bij deze,volgend jaar is deze show op 31 maart!! en ik ben zeker weer aanwezig:)

gr JefFreak

Zoals ik al zei, nee je hoeft niet alle shows op welke site dan ook bij te gaan houden en te posten. Dat is ook veel teveel werk. Maar als je er 1 vind waar je naar toe gaat is het wel leuk dat wel te plaatsen op VWC.
In het kader van gezelligheid en/of carpoolen geef je een ander dan ook de kans te gaan.
Steef heeft dit ook gedaan, klopt, heb hem ook PM gestuurd hoe hij hier nou weer terecht kwam.
Was jij niet zijn chauffeur?
Het hele gebeuren voelde gewoon niet goed en als volwassen mensen onder elkaar weet je dan ook dat je hiermee reacties oproept. En die moet je dan respecteren of relativeren.
We vallen je niet aan, maar zien het liever anders. That's it.
Zand erover?

Hihi sorry. Was inderdaad mijn chaufeur, maar de tweede show had ik nog gepost. Maar het is duidelijk nu dus laten we genieten van de mooie beelden die iedereen maakt.

Back
Bovenaan