Paasvuurwerk Kalkriese DE 8-4-2012

JefFreak

VWC lid
Gister zijn we eens afgereisd naar het plaatsje Kalkriese in duitsland waar een soort paasvuurwerk was en eromheen was ook nog wat te zien en te doen
Daar aangekomen zagen we een toren staan waar je in kon en wij dachten gelijk ja daar gaan we in,dan kunnen we mooi zien waar het vuurwerk staat
En ja hoor na aardig wat minuten lopen kwamen we boven aan en zagen we het vuurwerk staan
Toen weer naar beneden gegaan en stonden we uit eindelijk op een mooi afstandje van hooguit 40 meter op de singleshots en mines,lekker hoor!
Ik heb echt genoten van deze show met max kaliber 6'' en geschoten op muziek
Ik ben hier volgend jaar zeker weer bij!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Onderweg naar huis hoorde we in duitsland op 3FM toevallig iets over het grootste paasvuur,en ik zei oja dat is vandaag ook he
dus gelijk uitgezocht waar het precies ook alweer was en zijn we even langsgereden want ja we waren toch in de buurt:)
Daar kwamen we uiteindelijk om 0.00 uur aan
Het bouwwerk was al wel half ingestort zowat maar nu kon je daardoor wel helemaal vooraan komen te staan en dat was ook wel vet!!
Toch wel gaaf om dit keer meegemaakt te hebben,het grootste paasvuur ter wereld!
Ik heb hier ook nog een minuutje van gefilmd

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gr JefFreak

Laatst bewerkt:
Was deze show al bekend op vwc? Had er namelijk ook best bij willen zijn ipv bij de schoonfamilie:)...

Mooi gefilmd weer!

Klopt deze show stond niet op vwc,maar stond wel op feuerwerk.net en wilde deze show lekker voor mezelf houden hahaha
Volgend jaar mogen jullie van mij ook gaan hoor:P

Klopt deze show stond niet op vwc,maar stond wel op feuerwerk.net en wilde deze show lekker voor mezelf houden hahaha
Volgend jaar mogen jullie van mij ook gaan hoor:P

Een forum is toch om informatie met elkaar te delen?of zie ik dat verkeerd.:)

ja sorry hoor maar is t nou zo moelijk om zelf shows te zoeken op feuerwerk.net enzo....en alsof het verplicht is dat als ik een show op feuerwerk.net zie da ik die hier verplicht moet posten.... er staan op die site zoveel shows die hier niet op staan,als ik die allemaal hier zou moeten posten ben ik een hele dag bezig...

Een forum is toch om informatie met elkaar te delen?of zie ik dat verkeerd.:)

Het voelde idd wat vervelend. Als je een show voor jezelf houdt, houd dan ook het filmpje voor jezelf denk ik dan. Of zie ik dat verkeerd:).

En nee je bent niet verplicht het te posten, maar ja, zoals ik zei, het is jou keuze, vind het alleen jammer.

sorry hoor maar ik vind dit beetje kinderachtig gedrag hier!
Ik vind een show verbergen of onthouden nog veel kinderachtiger hoor... dat slaat echt nergens op als je het nou vergeten was oke kan gebeuren maar ik denk niet dat dat hier het geval was.
+ de reactie.

Laatst bewerkt:
vorige week en de week ervoor heeft ene steef-kaboom de shows van Recklinghausen gepost op vwc die niet op de site hier stonden vermeld.....

ja sorry hoor maar is t nou zo moelijk om zelf shows te zoeken op feuerwerk.net enzo....en alsof het verplicht is dat als ik een show op feuerwerk.net zie da ik die hier verplicht moet posten.... er staan op die site zoveel shows die hier niet op staan,als ik die allemaal hier zou moeten posten ben ik een hele dag bezig...

ik val je toch niet aan rustig maar.Alleen je geeft ons even een schop na met die reactie van je en daar hou ik niet echt van.
maar als jij er gelukkig van word moet je het vooral op die manier doen.

Nee mij gaat erom dat er weleens meer een show word gepost die hier niet vermeld staat maar daar word niks van gezegd!

Het voelde idd wat vervelend. Als je een show voor jezelf houdt, houd dan ook het filmpje voor jezelf denk ik dan. Of zie ik dat verkeerd:).

En nee je bent niet verplicht het te posten, maar ja, zoals ik zei, het is jou keuze, vind het alleen jammer.

Steef-Kaboom heeft 2 weken geleden een show van Recklinghausen gepost,daar zeg je ook niks van dat die dat niet hier heeft vermeld...

Steef-Kaboom heeft 2 weken geleden een show van Recklinghausen gepost,daar zeg je ook niks van dat die dat niet hier heeft vermeld...

jij begrijpt het verkeerd het gaat mij hier om:

*wilde deze show lekker voor mezelf houden hahaha*

Wat is dat nou van reactie tegenover ons?

Was ook maar als geintje bedoelt eigenlijk maarja,
bedoel ik zag die show op feuerwerk.net staan en paar dagen geleden besloten erheen te gaan met nog iemand
maar jullie doen net alsof ik verplicht ben het hier te melden
daarom zei ik dat ik het lekker voor mezelf wilde houden
ik had het ook nie kunnen posten die show,maar nu gedeeld met jullie en kunnen jullie volgend jaar ook gaan als je wil

Was ook maar als geintje bedoelt eigenlijk maarja,
bedoel ik zag die show op feuerwerk.net staan en paar dagen geleden besloten erheen te gaan met nog iemand
maar jullie doen net alsof ik verplicht ben het hier te melden
daarom zei ik dat ik het lekker voor mezelf wilde houden
ik had het ook nie kunnen posten die show,maar nu gedeeld met jullie en kunnen jullie volgend jaar ook gaan als je wil

Je bent het niet verplicht dat zeker niet,maar een forum is juist bedoeld om informatie te delen.En dan kan je wel zeggen steef dit zus of zo,dat wil nog niet zeggen dat jij dan hetzelfde moet doen als hem.Zou een mooie grap zijn,dan heb je strak geen 1 show meer hier op het forum staan.Dat verhaal van dan kunnen jullie volgend jaar ook gaan vind ik een beetje mosterd na de maaltijd.

Zoals ik al zei, nee je hoeft niet alle shows op welke site dan ook bij te gaan houden en te posten. Dat is ook veel teveel werk. Maar als je er 1 vind waar je naar toe gaat is het wel leuk dat wel te plaatsen op VWC.
In het kader van gezelligheid en/of carpoolen geef je een ander dan ook de kans te gaan.
Steef heeft dit ook gedaan, klopt, heb hem ook PM gestuurd hoe hij hier nou weer terecht kwam.
Was jij niet zijn chauffeur?
Het hele gebeuren voelde gewoon niet goed en als volwassen mensen onder elkaar weet je dan ook dat je hiermee reacties oproept. En die moet je dan respecteren of relativeren.
We vallen je niet aan, maar zien het liever anders. That's it.
Zand erover?

Ok ik zal het hier nog keer duidelijk maken maar heb in de pm's al uitgelegd hoe het zat en is inmiddels al uitgepraat
Ik wist zelf ook niet dat dit een best goede show zou worden,ik had al keer een stukje film gezien en was wel leuk maar nie super ofzo,maar toch besloten paar dagen vantevoren om erheen te gaan
en ik heb al meerdere shows gepost wanneer die zijn zoals dusseldorf en duren enzo maar omdat ik dacht dat deze show nie zo heel super zou worden heb ik hem hier niet gepost
vandaar
en nu hou ik erover op

gr JefFreak

Fijn dat je het inmiddels al zo opgepakt hebt verder middels pm (wist ik niet), en deze uitleg eraan toevoegd.
Maar gelijk heb je, we houden erover op, en genieten nog van al je filmpjes die mogen komen:). Want die zijn altijd weer super, dat weet je!

Back
Bovenaan