Paaskermis vuurwerk Soesterberg, 20-04-2014

Bij mij staan ze er wel op maar niet duidelijk in beeld. De rest is wel ok voor een amateur zoals ik.:D

Sorry dat ik niet even ben wezen buurten. Ik had op het laast de nodige kennissen en familie die mee wilden, waardoor het voor mij een beetje anders en rommelig verliep.Graag zie ik jullie een andere keer wel in levende lijve. Er komen gelukkig nog wel meer showtjes. Het was wel weer lekker om na 4 maanden weer wat kruitlucht op te snuiven.:p

mijn film met S4 eerste show gefilmd heb alleen de eindknallen niet op staan

mooi filmpje hoor! jammer dat de finale er niet op staat, even een tip. bij je youtube filmpje staat als titel: Soesterberg paasvuupaaswerk ik denk dat dat paasvuurwerk moet zijn:wink:

thnx patrick staat fout bij youtube.

happiness als je voortaan bij de vleugel/staandbeeld op de hoek van dat veld sta heb je meer overzicht sta je niet zo dicht op

Zelf vond ik de fontijnen in het begin ook erg mooi:)
En de crackling die in me filmpje op 7:30 begint ook prima, hou niet zo van crackling, maar deze was niet zo fel...

Jammer Happiness dat je planning even anders liep, maar komt zeker wel weer goed. Eind mei is er Kermis Soest, ongetwijfeld ook met vuurwerk, komen ook altijd wel mensen van VWC kijken, dus wees welkom. Exacte datum volgt nog wel:)

Leuke van Katan met dit soort shows is dat ze vaak een toegift doen, had weer gehoopt op de junior jacks:D

Ben ook wel heel benieuwd naar de beelden van Smilli, die kwam me daar met een dikke camera aanzetten:shocked:

Eind april ook vuurwerk, op koningsdag...afsluiting 23.00 uur, za 26 april...op de Engh:D

Ja, idd jammer, maar 55 min rijden voor zoiets is mss iets teveel van het goede.
Maar kom anders eind mei ook naar Soest. Grotere kermis, mooiere filmlocatie, gezellig dorp:)

Best een leuk showtje gezien voor zo'n kermis, ik zie vooruitgang Katan:thumbsup:
Ook altijd leuk om even met de andere freaks bij te praten, tot de volgende keer jongens!

Er is dit weekend weer kermis in Soesterberg. Word er dit jaar nog een showtje geschoten? Ik lees nl alleen iets over een lasershow?:shocked:

Back
Bovenaan