[Overzicht] Polls 2014

Als ik de polls zo bekijk, valt het me op dat de burgers (buiten de freaks) niet bepaald zitten te trappelen om te stemmen. Als er daadwerkelijk zoveel overlast zou zijn, zouden er veel meer tegenstemmers zijn imo.

Tegenstemmers stemmen pas als het hun gevraagd wordt in opiniepanels, als ze een keuze MOETEN maken.
Als ze vrij zijn om te stemmen laten ze hun stem helemaal niet horen, dus in mijn ogen is er ook veel minder overlast dan er gesuggereerd wordt.

Brabants Dagblad
Link: http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/uden/uden-pakt-vuurwerk-vandalen-hard-aan-1.4670150

Stelling: Gemeente moet keihard optreden tegen vuurwerkoverlast.

Mee eens: 36%
Niet mee eens: 64%

Tjah, als er mensen zijn die in augustus 's nachts cobra's af lopen te steken rond mijn huis, dan wil ik graag dat de gemeente er wat aan doet, maar als ze zo nu en dan in de decembermaand wat afsteken of de melkbus weer eens proberen, heb ik er geen probleem mee! Zolang het rond 22.00 maar afgelopen is! Het is dus maar net wat je onder overlast vindt! (Ik heb gewoon gestemd op 'Niet mee eens' hoor :wink:

Ik wil best stemmen op de meeste polls, maar sinds wanneer zijn we tegen vuurwerkvrije zones? Ik vind dat eerlijk gezegd een perfecte oplossing..? Mensen die niets met vuurwerk te maken willen hebben zijn veilig en de freaks kunnen lekker hun gang gaan? Ga je buiten de vuurwerkvrije zones dan loop je enig risico, jouw keuze. Ben je bang? Dan loop je naar een vuurwerkvrije zone en camp je daar de hele dag.

Iets later dan gepland, maar alles is weer geupdated en heb de nieuwe polls toegevoegd aan de startpost! :)

Back
Bovenaan