• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Overige Thumping Thunders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunit

VWC lid

Hier Thumping Thunder Original Fireworks

Thumping Thunder Original Fireworks 2

Aantal gram: 1,95 gram PTS
Vlam: Nee
Waar te koop:
Illegale circuit
Prijs in €: 6-10 euro per 20stuks.
Verpakkingseenheid: 50/20
Verkrijgbaarheid: Slecht
Opmerking: Nog geen.

Thumping Thunder versie 2006

Aantal gram:[/COLOR] 2 gram PTS.
Vlam: Ja.
Waar te koop: Illegale circuit
Verpakkingseenheid: 50/20
Verkrijgbaarheid: Slecht
Opmerking:Nog geen.

Thumping Thunder met Blauwe Crepe

16h6mqb.jpg

Aantal gram: 1.95 gram PTS.
Vlam: Ja,groene vlam.
Waar te koop: Illegale circuit
Verpakkingseenheid:50/20
Verkrijgbaarheid: Redelijk
Opmerking:In 2007 erg veel verkrijgbaar.

http://www.youtube.com/watch?v=fIBYsw8l2jY

Thumping Thunder van Wimmers W026A

Aantal gram: 2 gram PTS.
Vlam: Nee
Waar te koop: Wimmers
Prijs in €: 10 euro per 20stuks.
Verpakkingseenheid: Niet bekent.
Verkrijgbaarheid: Goed
Opmerking:Nog geen.

LET OP: Laat weten over welken Thumping Thunder je het heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
de thumphing thunders voor het jaar 2006 waren echt da bomb harde knallen (sommige soorten met vlam)
de blauwe crepe was de beste!
anno 2010 is de tumphing thunder niet veel meer waard!
kwalitijd is verslechterd en de huidige legale en illegale markt overstijgd de thumpingthunder van nu.
jammer maar helaas (wie weet worden ze ooit weer redenlijk)

de thumphing thunders voor het jaar 2006 waren echt da bomb harde knallen (sommige soorten met vlam)
de blauwe crepe was de beste!
anno 2010 is de tumphing thunder niet veel meer waard!
kwalitijd is verslechterd en de huidige legale en illegale markt overstijgd de thumpingthunder van nu.
jammer maar helaas (wie weet worden ze ooit weer redenlijk)

De blauwe crepe versie was het best en het hardst ja, felle vlam met een echte doffe TT knal van vroeger! Maar tegenwoordig zijn er betere en goedkopere dingen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is de Thumping Thunder Wimmers hetzelfde als de letse nitraat met verticale tekst (en dus ook horizontale tekst waarschijnlijk :P). Het artikelnummer is namelijk hetzelfde: W026A

Ik vraag me af waarom Zena/Original de prijs zo hoog houdt, ze zijn minder populair (denk ik) ivm, de minder harde knal in de loop der jaren. Ik zie of ken ook niemand die ze nog koopt of doorverkoopt.

Stel de prijs wordt 6Euro voor 20, Tsja dan nemen veel meer mensen nog een pakje mee.

helaas, verkeerde topic ;L

Laatst bewerkt:
gek dit. misschien is de crepe verkleurt door ouderdom. maargoed de lonten zijn ook erg lang voor TT's. een namaak versie misschien?

gek dit. misschien is de crepe verkleurt door ouderdom. maargoed de lonten zijn ook erg lang voor TT's. een namaak versie misschien?

lijkt me zeer onwaarschijnlijk!
Het crepe papiertje verkleurd alleen lichter van kleur..
Dus het word vaal.. en Rood zal dan een beetje rozig uit slaan..
Maar roze wat kleurt na rood:bonk: nee lijkt me sterk:wink:

Maar om even op de Thumpingthunder roode crepe terug te komen..
Zoon 3 jaar geleden Verkocht Wimmer is Maaseik nog deze versie!
Juist ja met Rode crepe.
(ook Loots heeft ze heel kort verkocht)
Te herkennen aan:.. W0:26A (product nr)op achter zijde van het doosje.
ook recht onder in de hoek stond Wimmers.
De knal was niet veel beter als die van Original toen der tijd.
Dus gewoon een Eigen import TT met rode Crepe.

Vergeet hier iedereen de thumping thunder rood? Eigenlijk is het een thunder cracker :P

Onze beste vriend Harryloots en zoon Pieter loots noemen deze nitraat de thumpingthunder rood.
Maar eigelijk zijn het gewoon thundercrackers. Kijk maar op het zijkant van het doosje.
.

Buiten dat.
Is er in mijn beleving maar een aantsl Thumping thunders.
Dat zijn die waar ook duidelijk Thumping thunder pyrotechnics onder het bommetje staat

De Thumping Thunder rood is zeer goed.
1,4 gram flash maar de knal is hard.
Te vergelijken met een Chooêt Banger, misschien nog wel harder.
Topafwerking etc.

Gewoon zeer aantrekkelijk product!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan