Overblast

Een mooie pot, maar persoonlijk (en als je budget dit toelaat) zou ik voor de All Paradise gaan ondanks dat deze 6 euro duurder is. Hierin zit namelijk een mooie finale.

en als je budget het nog meer toelaat moet je voor de dessert eagle gaan.

eveneens met super mooie willows, maar dan 500grams

http://www.megavuurwerk-shop.nl/product_info.php?cPath=112&products_id=700

beetje offtopic zo, dus nog even een aanvulling op de overblast:

de overblast is een cake die zn geld dubbel en dwars waard is: goede tijdsduur, grote willows, harde burstknallen.

en natuurlijk niet duur!

heel mooi ding ook voor 14e
als je een niet zoon groot budget heb en tog een opvallend potje wil dan is dit wel een aanradertje

hier hadden ik en michael / pyromaniac 2 stuks van gekocht en tegelijk afgestoken .
het was 'n goed project , maar ik had de willows iets mooier afgewerkt verwacht .
neemt niet weg dat ik zeker tevreden bent over mijn aankoop van deze pot x2 .
maar waarschijnlijk zal ik volgend jaar voor 'n andere willow pot kiezen .

Een mooie cake voor deze prijs, ik had hem tijdens de verkoopdagen nog aan een klant meegegeven voor wie ik voor 15euro nog een mooie cake moest uitzoeken.
Ik persoonlijk vind de willows van de All Paradise van de Black Smith Collectie nog iets beter en van deze cake is de finale ook beter. Alleen kost die weer een paar euro meer.

Dit is zeker een cake voor 0:00 uur .
Deze cake valt zeker op, zeer mooie en harde salvo's.
Deze cake valt in mijn persoonlijke top 10 cake's.

Deze heb ik helemaal over het hoofd gezien.
Want een toppertje is dit zeg, helemaal met twee stuks, heb je toch een redelijk gevulde lucht met prachtige willows.

kan m nergens meer vinden vond dit ook altijd een hele mooie cake denk dat de restanten worden verkocht zie m ook niet meer op de hardix site

Back
Bovenaan