Over XXL-Fireworks

Richard, goede vraag, XXL is voor ons ook een raadsel.
Talloze malen geprobeerd om contact te leggen met dit bedrijf, hetgeen ons niet is gelukt.
In tegenstelling tot alle andere importeurs laat dit bedrijf weinig tot niets van zich horen.
We zullen het dus moeten doen met de (summiere) informatie van de homepage van XXL

En dan nog het feit dat een paar van de initiatiefnemers van XXL een ander bedrijf zijn begonnen, én de slechte ervaringen van vorig jaar door sterke prijsverhogingen en vage site-management...

Komt dus nu de slechte communicatie nog bij... Jammer hoor.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het een verloren zaak is.
Zover ik heb begrepen zijn de belangrijkste personen weg gegaan bij XXL en dat heeft als resultaat SKY op gebracht.

Zo ziet men maar weer dat men zuinig moet omgaan met waardevol personeel:p

grtz
Pyromaniac 1975

oohh, Betekend dit dat het consumentenvuurwerk van Jorge misschien niet meer te krijgen is? Dit zou ontzettend jammer zijn. Misschien dat Sky Fireworks hier nog wat aan doet.

Uit betrouwbare bron (bevriende winkelier/verkoper) heb ik vernomen dat er dit jaar geen nieuwe producten van XXL op de markt zullen verschijnen.

Uit betrouwbare bron (bevriende winkelier/verkoper) heb ik vernomen dat er dit jaar geen nieuwe producten van XXL op de markt zullen verschijnen.

Toch erg jammer dat het zo gaat al vond ik ze afgelopen jaar overprijsd in vergelijking met het jaar ervoor.
Eerst mooie prijzen en het jaar daarop hoppa de helft er boven op!

Al vind ik het vuurwerk van goede en mooie kwaliteit misschien volgend jaar weer xxl.

Back
Bovenaan