Over Jaco Vuurwerk

Haha denk weinig mensen ja, vind jaco zowizo belachelijk duur komt mede door die pro line lijn

Vroeger ging ik er echt met plezier vuurwerk halen, maar nu de hobby iets gegroeid is ben ik elders gaan kijken voor betere prijzen.
En daarnaast vind ik Pro-Line ook echt drama prijs-kwaliteit verhouding zoals jij ook al aangeeft ;)
En iets anders verkopen gaat ie toch niet doen. Waarom zou die ook, half Ede komt bij hem om hun vuurwerk aan te schaffen.

Vroeger ging ik er echt met plezier vuurwerk halen, maar nu de hobby iets gegroeid is ben ik elders gaan kijken voor betere prijzen.
En daarnaast vind ik Pro-Line ook echt drama prijs-kwaliteit verhouding zoals jij ook al aangeeft ;)
En iets anders verkopen gaat ie toch niet doen. Waarom zou die ook, half Ede komt bij hem om hun vuurwerk aan te schaffen.

Gelijk heb je , ik ben opgegroeid in ede kocht er ook altijd mijn vuurwerk . Verder een erg fijne en mooie winkel niks op aan te merken en is er idd elk jaar lekker druk !

Jaco heeft een goede band met Gert Breeschoten. Jaco had voor zover ik mij kan herinneren als eerste zijn eigen label op GBV producten en speciaal ontwikkelde producten. Jaco kon via Gert als eerste de die leuke Duitse pijlen inkopen, toen kwamen heel wat freaks naar Ede gereisd.

En nu heeft hij een heel groot ass Duitse producten van WECO. Ik ben er niet in thuis, maar zitten daar nog producten tussen waar je normaal voor over de grens zou gaan. Ik herken eigenlijk zo gauw geen één product.

Back
Bovenaan